מאיים בנקמה

אביו של הערבי שנרצח בפיגוע: "משפחת המחבל עוד תצטער על מה שהוא עשה"

אביו של יוסף עותמאן, המאבטח מאבו גוש שנרצח היום בפיגוע בכניסה להר אדר, מאיים בנקמה: "המחבל השפל ובני המשפחה שלו עוד יצטערו על המעשה שהוא עשה" (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
יוסף עותמאן ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

"הוא עזר לכולם, גם לערבים וגם ליהודים", ספד היום (שלישי) עותמאן מאבו גוש, לבנו יוסף, אחד משני המאבטחים שנרצחו בפיגוע בהר אדר.

כזכור, בפיגוע הירי הבוקר בכניסה לישוב הר אדר שבמבואות ירושלים, שלף נימר מחמוד אחמד ג'מל - בן 37 ואב לארבעה ילדים - אקדח, וירה למוות בשלושה בני אדם, שוטר מג"ב סולומון גברייה (20) מבאר יעקב ושני מאבטחים אזרחיים.

המאבטח ההרוג ששמו כבר הותר לפרסום, הוא יוסף עותמאן (25) מאבו גוש, ששירת בעברו כלוחם במשמר הגבול. בראיון ל'כאן' נשמע אביו מאיים בנקמה: "המפגע השפל ובני משפחתו עוד יצטערו על המעשה שלו".

קרוב משפחה אחר של הנרצח הערבי תקף את הפלסטינים: "אני מאשים את הרשות הפלסטינית שלא רוצה לעשות שלום עם ישראל. האזרחים בסוף משלמים את המחיר".

זירת הפיגוע הקשה ושחזור המקרה בידי אחד הלוחמים (צילום: דוברות המשטרה)

מתחקיר הפיגוע, כפי שבוצע במג"ב, עולה כי בשעה 07:14 הגיע המחבל לעבר עמדת הבידוק בשער האחורי של הישוב הר אדר, במטרה להיכנס לתוך שטחי היישוב.

עוד טרם כניסתו במעבר הבידוק, כשעמד בשטח הפלסטיני, עורר המחבל את חשדם של הלוחמים והמאבטחים - שהורו לו לעצור.

בשלב זה פתח המחבל את חולצתו, שלף אקדח שהיה ברשותו, וירה מטווח קצר לעבר המאבטחים והלוחמים. לוחמת ולוחם מג"ב ורכז הביטחון שזיהו את האירוע, ירו לעברו והרגו אותו, אך מותם של לוחם מג"ב ושני המאבטחים כבר נקבע במקום האירוע, ומהזירה פונה על ידי מד"א במצב בינוני-קשה רכז הביטחון של הישוב.

בני המשפחה של עותמאן, האבלים באבו גוש (צילום: מתוך ynet)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר