להקת 'איבי הנחל' בסינגל חדש - "שיר חדש"

להקת הרוק היהודי 'איבי הנחל' בסינגל חדש מתוך אלבומם השני שיצא בקרוב. הסולן, המלחין והכותב של הלהקה אופיר בר עמי אחראי גם הפעם ללחן המתקתק והנעים (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
להקת איבי הנחל (צילום: יח"צ)

אלבום הבכורה המצוין של להקת 'איבי הנחל' שיצא ב-2014 חשף לראשונה את ההרכב של אופיר בר-עמי מלהקת "איפה הילד" כהרכב בולט ומוביל בגל האומנים והיוצרים של המוזיקה היהודית המתחדשת, עכשיו ההרכב מוציא סינגל חדש מתוך אלבום שני שנמצא בתהליכי הפקה ועתיד לצאת במהלך השנה הקרובה.

אופיר בן עמי שחזר בתשובה בשנים האחרונות כשהוא ממשיך להיות חלק מלהקת 'איפה הילד' מספר: "את השיר הזה כתבתי בנשימה אחת ומיד הבנתי שאין מה להוסיף או להחסיר ממנו, מילולית ומלודית הוא נשמע לי שלם ומדויק, כאילו תמיד היה שם. בטקסט נשזרו כמה רעיונות שספגתי מספרי חסידות, שמדברים על השיר שיתגלה בעתיד, שנקרא שיר חדש, שיר של חסד, שיר שיתגלה לעתיד לבוא, לתקן ולחדש את כל הבריאה. במהלך ההקלטות וההפקה ניסינו לשמור על הפשטות של הלחן והשתמשנו בסאונדים ואווירה שמתכתבת עם בלדות פופ רוק משנות השישים והשבעים. אוהד קוסקי איש 'קרח 9' הצטרף אלינו להרכב, ואייל אבן צור חבר יקר ומוכשר ליווה את תהליך ההפקה בייעוץ אומנותי ונגיעות של פסנתר וקולות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר