חוה"מ סוכות

אטרקציה מיוחדת למשפחה: כדור פורח תל אביב

לקראת חול המועד סוכות, הגיע הזמן להכיר פעילויות מהנות, למשפחה, חברים, קבוצות ובכלל לכל אחד שרוצה לעשות משהו קצת אחר בבין הזמנים. הפעם: ריחוף בכדור פורח בשמי תל אביב ולחוות את נופי הים וההרים מלמעלה (תיירות, שיווקי)

חוויה מקורית. כדור פורח. (צילום: לאוניד פדרול)

לא רק חול המועד מתקרב, אלא גם בין הזמנים, והזדמנות לכל המשפחה וחברים לצאת מעט לחופשה, לנוח מחיי היום-יום, ובעיקר - ליהנות.

אז על מה אנחנו מדברים? חוויה מקורית, לראשונה בישראל, לרחף עם כדור פורח בלב ליבה של תל אביב. זו יכולה להיות חוויה משפחתית, ימי גיבוש בעבודה, הפתעת יום הולדת, וגם מקום להפתיע את בת הזוג ליום הנישואין.

הכדור הפורח של תל אביב TLV BALLOON | לפרטים: 03-5589722 | או לחצו כאן

בלב תל אביב? כן, הכדור הפורח של תל אביב TLV BALLOON ממקום בפארק הירקון בגני יהושע ומספק תצפית מרתקת ומפעימה בגובה של 120 מטר על העיר, אבל לא רק - מהגובה הזה אתם לא רק רואים את הים אלא מנתניה ועד הרי יהודה, וכל מה שיש לנופי ארצנו להציע בתווך.

אטרקציה לחול המועד. צילום: חן ליאופולד

מה עושים שם? מדי רבע שעה הכדור פורח עולה לשיוט יציב באוויר ולאחר הסברים מקוריים על המתרחש בסביבה ובמרחק, יורד חזרה לקרקע אל אותה נקודה בדיוק. צוות ה"כדור פורח" יעשה את הכל בכדי שהחוייה שלכם תישאר ייחודית ובלתי נשכחת.

איך מגיעים? דרך שדרות רוקח 94 תל אביב, חניה בפארק הירקון גני יהושוע, בחלק המערבי ביותר של החניון

מתי אפשר לבוא וכמה זה עולה? כל יום א-ה בין השעות 9:00-21:00, ובימי שישי 9:00-14:00. בחוה"מ סוכות אותן שעות, פרט לערב חג 9:00-14:00. לא כדאי כל כך 'להמר' ולהגיע בלי שריון מראש. לילדים מעל גיל 3 - 50 ש"ח, מבוגר - 75 ש"ח. הנחה לתושבי העיר: 65 ש"ח.

הכדור הפורח של תל אביב TLV BALLOON | לפרטים: 03-5589722 | או לחצו כאן

צילום: חן ליאופולד
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר