השדרן השקרן

גבי גזית הסית - וסילף את "שכר" האברכים

בעוד אברכי הכוללים העמלים בתורה נאנקים תחת עול הקיום הכלכלי, ניצל היום השדרן גבי גזית את מחאת הנכים כדי להסית ולסף נתונים שכביכול הוקראו מתוך "תלוש" של אברך (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
גזית (צילום: Moshe Shai/Flash90)

שדר תחנת רדיו ללא הפסקה גבי גזית, הסית היום (שלישי) בתכניתו נגד אברכי הכוללים החרדים, כשהוא משלב נתונים שקריים ומגמתיים על גובה "שכרם".

וכך אמר השדרן, שכנראה אוהב לככב בכותרות עם שלל התבטאויות קיצוניות וגסות: "הבוקר התגלגל לידי תלוש משכורת של אברך לחודש אוגוסט 2017. אלה החדשות הטובות: אברך בן 28, נשוי ואב לארבעה, לא עבד מימיו לפרנסתו".

"מלגת האברך היא 1,800 שקלים לחודש, הבטחת ההכנסה שלו 2,300 שקלים, קצבת ילדים 3,150 שקלים לחודש - סך הכל 7,250 שקלים לחודש, פי 3 ויותר מקצבת נכה בישראל", המשיך גבי גזית את דבריו שבאו על רקע מחאת הנכים, לא לפני שתיבל באמירות כפירה מזעזעות.

הדברים המסיתים (צילום מסך)

מי שמיהר להשיב לו כראוי, הם אנשי פרוייקט 'דוסים': "מי אתה חושב שאתה, גבי גזית?! אז בלי לדעת מי אתה, אנחנו יודעים מה אתה, והתשובה לא נעימה בכלל: שקרן, מסית ומחרחר מדון!", כתבו בפוסט בפייסבוק.

"ולמי שכן מתעניין בנתונים, להלן: הפרסום כולו מבוסס על שקר, כי אין כזה דבר 'תלוש משכורת לאברך'. ולמספרים: מלגת הבטחת הכנסה לאברך שלומד 45 שעות שבועיות, והוא ואשתו לא מרוויחים יותר מ-1200 שח בחודש ויש להם שלושה ילדים ומעלה, היא 1020 שח לחודש - ולא ה-2300 שהוא טוען".

אברכים שלא קיבלו מלגה, התכנסו לשיחת חיזוק. ארכיון (באדיבות המצלם)

"מלגת אברך עומדת על כ-850 שח לחודש (מדובר בסכום גלובלי שמתחלק במספר האברכים באותו רגע, לכן זה לא מדוייק אבל זה בערך הסכום, כמה שקלים למעלה ולמטה). קצבת ילדים לארבעה ילדים היא 714 ש"ח. קצבת ילדים למקבלי הבטחת הכנסה של ביטוח לאומי היא 910 ש"ח, אבל הבטחת הכנסה של אברכים היא לא מביטוח לאומי והם לא זכאים לזה. ובכל מקרה, זה לא ה-3150 ש"ח לחודש שהוא טען".

"שורה תחתונה: המעטים מאוד שעומדים בקטגוריה (כי מי ישרוד עם שלושה ילדים עם כאלה סכומים לאורך זמן?) מקבלים: 850+1040+714 = 2604 ש"ח. כן, כמעט שליש מהמספר שהנוכל גזית מפיץ, כשחלק מהסכום מקבלים כלל אזרחי ישראל ללא קשר לעיסוקם או כל דבר אחר", סיימו ב'דוסים' את תשובתם המוחצת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר