מכפילים את התווים

המהפך של טוויטר: 280 תווים בהודעה אחת

הרשת החברתית שכל ייחודה היה המסרים הקצרים שלה עם 140 תווים, במהפך משמעותי במיוחד של הכפלת מספר התווים בהודעה ל-280 זאת כדי למשוך קהל חדש (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

טוויטר בנתה עצמה על מסרים קצרים, של 140 תווים זו הייתה הייחודיות שלה מול הרשתות החברתיות האחרות כשהיא מכריחה את המשתמשים להיות יצירתיים וחדים. עתה שוברת הנהלת הרשת החברתית את הפורמט - ומאפשרת למספר מצומצם של משתמשים לצייץ ב-280 תווים לציוץ. המטרה: הנגשת טוויטר ומשיכת משתמשים חדשים, שלא מעוניינים במגבלות של 140 תווים.

"מחקר שערכנו גילה שמגבלת התווים היא מקור משמעותי לתסכול בקרב משתמשי טוויטר באנגלית", כתבה החברה בבלוג הרשמי שלה. "כשאנשים לא צריכים לדחוס את מחשבותיהם ל-140 תווים, אנחנו רואים שיותר מהם מצייצים".

לפי טוויטר , בערך 9% מכל הציוצים בה עומדים על 140 תווים - וברוב השפות, קשה מאוד להעביר מסר בציוץ בודד. לפיכך, בוחנת החברה את התכונה החדשה בכל השפות למעט סינית, יפנית וקוריאנית. בשלב זה, נבחנת התכונה בקרב דוברי אנגלית, ספרדית ופורטוגזית.

האם כולם מרוצים מההחלטה? מסתבר שהצייצנים הוותיקים לא יאהבו שהמועדון החברתי שלהם ייפרץ למשתמשים נוספים שאינם מוכנים לעמוד במסגרת הקשוחה של 140 תווים אך טוויטר עצמה חייבת את המשתמשים חדשים כמו אוויר לנשימה; קצב הצמיחה שלה איטי מדי לראיית בעלי המניות, מה שמפריע לערך מנייתה לטפס.

השינוי החדש הוא צעד שקידם ג'ק דורסי, מנכ"ל ומייסד טוויטר, שרמז בעבר שיתכן וישנה את הפורמט המקורי של הציוצים. הבחירה המקורית ב-140 תווים הגיעה מכוונת טוויטר לאפשר שליחת ציוצים בהודעות SMS (משהו עוד זוכר מה זה...?) - שכן הודעת SMS בודדת כללה 160 תווים, וטוויטר רצתה להכניס גם טקסט וגם שם משתמש (20 תווים).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר