"חברון שייכת לנו"

הראשל"צ הגר"י יוסף לנתניהו: קדם את הבניה בחברון

במעמד הסליחות המרכזי במערת המכפלה קרא הראשל"צ הגר"י יוסף לראש הממשלה לאפשר את הבניה בחברון: "הכל שייך לנו. אני קורא עכשיו לנתניהו לקדם את הבניה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מנהלת מערת המכפלה)

כ-15,000 איש השתתפו אמש באירועי הסליחות השונים במערת המכפלה, שנפתחה ליהודים בלבד כולל אולם יצחק.
בין העולים - הרבנים הראשיים לישראל, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי דוד לאו והאדמו"ר מקרלין בראשות אלפים מחסידיו שהגיעו לתפילה מיוחדת על קברי אבות.

את מעמד הסליחות המרכזי בחברון אותו ייסד הראשל"צ הגאון רבי מרדכי אליהו זצ"ל, לאחר פטירתו המשיכו את המסורת, הגאון הגדול חכם יעקב יוסף זצוק"ל ורבה של צפת הגאון הרב שמואל אליהו.

הגר"י יוסף, נשא דברים בעצרת וקרא לראש הממשלה בנימין נתניהו לבנות ביישוב היהודי בחברון: "רוצה לנצל את הבמה הזו כאן, באולם יצחק במערת המכפלה, כדי לקרוא לראש הממשלה, חברון שייכת לנו, אברהם אבינו קנה את מערת המכפלה ואת חברון והכל שייך לנו, אבל יש שטח שקנה אותו האדמו"ר הריי"צ שניאורסון מחב"ד קוראים לו 'רובע חזקיה' שנמצא בחברון, זה גם לפי כל החוקים של היום שייך לנו".

"אני קורא עכשיו לראש הממשלה שיקדם את הבניה ברובע הזה" הכריז הראשון לציון: "בפרט לאחר מה שקרה היום עם הפיגוע הזה, לאחר כל פיגוע צריך לבנות בארץ ישראל. יפה עשו השרים דרעי ובנט, שקראו לראש הממשלה לבנות, ואני מצטרף אליהם שתתקבל החלטה של הממשלה וקורא לבנות כמה שיותר בחברון ובפרט בשטח הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר