"טעיתי בספרה אחת"

גבי גזית הודה בשקריו - ומיד תקף שוב את "חובשי המגבעות"

השדרן הפרובוקטיבי גבי גזית "הביע צער" על הנתונים השקריים שפרסם אתמול על שכרם הגבוה של אברכי הכוללים, וכצפוי מיהר להפוך עצמו מתוקף - לקורבן של... המסיתים נגדו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
גזית (צילום: פלאש 90)

השדרן השקרן: לגבי גזית המשדר ב'רדיו ללא הפסקה' לא היתה ברירה, לאחר שאתמול הופרכו לעין כל הנתונים שהפריח לאוויר על "תלושי שכר אברכי הכוללים", והיום (רביעי) הוא הודה כי אלו אכן אינם נכונים.

"אתמול, ואני אומר את זה בקול הכי צלול שיש לי", פתח גזית, "בשל טעות שאני מיצר עליה, פרסמתי נתונים לא נכונים בנושא קצבת אברכים, ועל כך אני מיצר. אתם רוצים שאני אצעק את זה? אתם רוצים שאני אתאבד עכשיו פה בשידור? לא. הגיעו לידי נתונים לא נכונים, פרסמתי אותם והנה אני מצטער על כך".

• גבי גזית הסית - וסילף את "שכר" האברכים

"אבל תראו מה קרה על כך", מיהר גזית כצפוי להפוך את עצמו מתוקף לקורבן: "אחרי שאמרתי את הדברים האלה, 55 אלף דתיים וחרדים נכנסו לדף הפייסבוק של התכנית הזו, והחלו לקלל ולנאץ ולגדף (ולאחל לי ולמשפחתי מוות ביסורים ומחלות, הם ביזו את זכר סבי וסבותי שנספו בשואה, הם איחלו לבני הקטן שיירצח על ידי מחבל באמצעות סכין בגבו - וזה רק מקצת מה'ברכות' שהועתרו על משפחתי, מאת חבורה של אנשים שלא התביישו לפרסם את תמונותיהם, כולם חרדים - מגבעות, זקנים, פאות - וגם עם כיפות סרוגות".

השדרן הפרובוקטיבי המשיך: "בימים כתיקונם הייתי אולי יכול לקבל את הדברים האלה, אבל אז נזכרתי שזה קורה בעיצומם של הימים הנוראים, שלושה ימים לפני יום כיפור - ימים שבהם יהודי אמיתי, יהודי שלם, צריך להרכין ראש ולהרהר במעשיו. להתכונן ליום הנורא הזה, לבקש סליחה גם מן המקום וגם מן הזולת. והנה בעצם ימי התשובה שבלוח השנה העברי, עשרות אלפי יהודים שקוראים לעצמם יהודים מאמינים מתנפלים עלי בגלל טעות בספרה אחת, בספרה א-ח-ת, כחיות טרף מטורפות, בקללות מבזות שאני לא נכיר אף אחד מחברי החילונים שיודע לקלל ככה".

"מי אתה חושב שאתה, גבי גזית?" (באדיבות קרן אבי חי)

"אבל בעוד 48 שעות הם יעמדו בבית הכנסת עטופים בטלית וימלמלו את סליחותיהם", המשיך גזית בדמגוגיה, "והאמת - אני לא כועס, אני מרחם עליכם. כי אולי אתם עם כיפה שחורה, מגבעת וכל מה שצריך, אבל מבחינתי - אנשים שמדברים ככה 3 ימים לפני יום כיפור, אתם לא יהודים ואלוקים לא מוכן לקבל אתכם...".

בהמשך הזכיר גזית את ח"כ יעקב מרגי שתקף אתמול בשידור באותה תחנת רדיו את דבריו השקריים של גזית, וניצל זאת כדי להתגולל בבוטות, כדרכו, על מפלגתו ש"ס, "מפלגת הגנבים", והמליץ לו לכוון בבקשת הסליחה ביום כיפור גם על סליחה ממנו, השדרן המסית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר