סערה בשכונה

השוטר קומם את האברכים: "מיסיונר - כמו מחזיר בתשובה"

אברכים תושבי נווה יעקב לכדו אדם שנחשד על ידם כמיסיונר ששוטט ברחובות השכונה, אולם שוטר שהוזעק למקום הצליח להרגיז אותם כשהתבטא: "כמו שאתם מחזירים בתשובה, כך הוא עושה. זה אותו דבר" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

סערה בשכונה החרדית: תושבי השכונה הירושלמית המתחרדת נווה יעקב, הופתעו לגלות בחודש האחרון בתיבות הדואר שלהם חומרי קריאה מיסיונריים. בהמשך, הופיעו חומרים מיסיונרים גם על חלונות הרכבים בשכונה.

אברכים תושבי השכונה יצאו למבצע מהיר לאיסוף החומר המיסיונרי, אולם במשך ימים ארוכים התופעה חזרה על עצמה כאשר התושבים לא מצליחים לפענח את זהות האדם האחראי למעשה.

אמש (שלישי), אברכים שסיימו את יום הלימודים בכולל הבחינו באלמוני עם תיק שחור, שמניח פתקים בשמשות הרכבים בחנייה בשכונה. הם עקבו אחריו וגילו כי מדובר באדם דובר אנגלית, שמניח מידי כמה ימים את החומרים המסיונרים בשכונה.

האברכים עיכבו את האיש וניסו לחטוף מידיו את התיק עם חומרי המיסיו. במשך דקות ארוכות משכו האברכים ומפיץ הפתקים בתיק, כאשר לבסוף הוזעקו למקום שוטרים שביקשו מהאברכים להרפות ממנו, ולקחו את פרטיו האישיים.

אחד השוטרים, הצליח להרגיז את האברכים כשאמר להם: "כמו שאתם מחזירים בתשובה - כך הוא עושה. זה אותו הדבר".

"זה הזוי שהמיסיון עובד בתוך השכונות החרדיות" אומר אחד האברכים מתושבי השכונה: "זה לא מובן, מידי כמה ימים הניחו לנו דפי מיסיון בתיבות דואר וברכבים. נדהמנו, עד שגילנו את האיש הזה אתמול. המשטרה שחררה אותו. מקווים שזה ייפסק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר