"אין מילים לתאר את הכעס"

זפת ודבק: שוב התנכלות מכוונת כלפי הגאון רבי יגאל רוזן

הגאון רבי יגאל רוזן סבל שוב מנחת זרועם של אלמונים המתנכלים אליו - זו הפעם השניה, כאשר הם שפכו בפתח הבית זפת שחורה ודבק מגע על מנעול הדלת • תלמידיו: "זו נבזות של ממש" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"י רוזן והזפת בפתח הבית (צילום: בעריש פילמר, באדיבות המצלם)

התנכלות מכוונת: הגאון רבי יגאל רוזן ראש ישיבת "אור ישראל" שוב סובל מנחת זרועם של המתנכלים. הבוקר (חמישי) כאשר הרבנית רוזן הגיעה לביתם ברחוב סמטת הדקלים בבני ברק היא נדהמה לגלות כי אלמונים שפכו זפת שחורה ודבק מגע על מנעול הבית ועל יד דלת הכניסה.

הגר"י רוזן שוהה בישיבה מאז החלו באמירת הסליחות ואינו חוזר לביתו כך שהלילה הוא לא ישן בביתו אך כאמור רעייתו הרבנית גילתה את ההתנכלות בבואה לביתם, הבוקר. תלמידיו הנאמנים הזעיקו את כוחות המשטרה על מנת שהחוקרים יבררו ידו של מי היתה במעל.

בשיחה עם "כיכר השבת" מוחים התלמידים על החוצפה הגדולה ועזות המצח של אותם פורעים שאינם חוששים מיום הדין ופועלים נגד ראש ישיבה, תלמיד חכם וגדול בישראל.

"זו כבר הפעם השנייה ואין מילים לתאר את הכעס", מציינים התלמידים. "כיצד הם מעזים לעשות זאת ועוד בערב יום הכיפורים? שומו שמיים. זו נבזות של ממש".

כזכור, לפני כשנה וחצי, ננעל הגר"י רוזן בביתו כאשר נמנעה ממנו האפשרות לצאת לתפילת שחרית, זאת לאחר שאלמונים הדביקו דבק מגע על מנעול הבית ובכך חסמו את האפשרות לפתוח את הדלת. בנוסף, שפכו הפורעים פח של צבע שחור בכניסה לבית.

בעקבות ההתנכלות הורו גדולי ישראל ליזום סדר לימוד מיוחד בהשתתפות רבנים ואישי ציבור, וזאת כמפגן תמיכה ברב רוזן. בעקבות כך נערך בהיכל הישיבה בפתח תקווה סדר לימוד מיוחד בהשתתפות מאות עסקנים ואישי ציבור.

בין היתר נכחו במקום ראשי "דגל התורה" חברי הכנסת משה גפני ויעקב אשר לצד נציגי דגל התורה ברחבי הארץ: אברהם רובינשטיין, ישראל קלרמן, הרב מנחם שוורץ, אליהו ברוכי, מיכי אלפר, יצחק רביץ, יוסי שיטרית, שמוליק גרינברג, שלמה מונטג ועוד רבים.

דברי חיזוק ומחאה על הפגיעה בכבוד התורה נשא הגאון רבי שמואל יעקב בורנשטיין זצ"ל, שאמר לגר"י רוזן "אל תרא ואל תחת, גדולי ישראל מאחוריך וכל עם ישראל מאחוריך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר