"פגיעה של ממש בכבוד התורה"

התיעוד נחשף: כך בוצעה הפגיעה בביתו של הגר"י רוזן

מצלמת אבטחה תיעדה שני אברכים בעלי חזות ליטאית כשהם מגיעים לביתו של הגאון רבי יגאל רוזן, בשעה 3.36 לפנות בוקר, בודקים את חדר המדרגות ומתיזים דבק מגע, צבע וזפת • צפו (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מצלמת אבטחה)

הפגיעה בביתו של ראש ישיבת "אור ישראל" הגאון רבי יגאל רוזן שבוצעה על-ידי שני אברכים בחזות חרדית בשעות הלילה (חמישי) ושנחשפה הבוקר ב"כיכר השבת" גורמת לסערת רוחות בציבור החרדי.

רבנים ועסקנים מוחים על הפגיעה המתמשכת, גם בעיצומן של עשרת ימי תשובה, בראש ישיבה גדול בתורה ותלמיד חכם שהעמיד דורות של תלמידים.

בסרטון ממצלמת האבטחה שהגיע לידי "כיכר השבת" נראים שני אברכים בעלי חזות ליטאית כשהם מגיעים לבניין ברחוב סמטת הדקלים בבני ברק בשעה 3.36 לפנות בוקר, בודקים את חדר המדרגות ואז מתיזים את הדבק מגע, הצבע והזפת השחור על הכניסה לבית.

תלמידיו של הגר"י רוזן אומרים בתגובה כי "מדובר בחציית קו אדום ופגיעה של ממש בכבוד התורה".

שוטרים בביתו של הרב בלוי

ל"כיכר השבת" נודע כי סגן ראש העיר מנחם שפירא מתנועת דגל התורה שעודכן הבוקר מראש הישיבה על המקרה המזעזע עירב את המשטרה שפתחה בחקירה מאומצת על מנת למצוא את העברייניים.

בנוסף לפגיעה בביתו של ראש ישיבת "אור ישראל", ל"כיכר השבת" נודע כי מקרה דומה התרחש הלילה גם בכניסה לביתו של המחנך העסקן הרב מרדכי בלוי.

בשעה זו הגיעו כוחות משטרה אל ביתו של הרב בלוי במטרה לחקור את המקרה.

מהמשטרה נמסר כי "התקבל דיווח על גרימת נזק לשתי דירות בבני ברק. ע"פ החשד אלמונים הגיעו בשעות הלילה, פיזרו זפת על הדלת ושמו דבק במנעול הדלת באופן שלא איפשר את פתיחת הדלת. למקום הוזעקו מנעולן וכוחות משטרה. המשטרה פתחה בחקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר