ח"כ מנואל טרכטנברג הודיע: פורש מהכנסת

חבר הכנסת פרופ' מנואל טרכטנברג מ"המחנה הציוני", הודיע הערב כי החליט לפרוש מתפקידו בכנסת. "אני לא נוטש את הזירה, אלא רק משנה בה מיקום" מסר בהודעתו (פוליטי, ארץ)

ח"כ מנואל טרכטנברג (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

חבר הכנסת פרופ' מנואל טרכטנברג מ"המחנה הציוני", הודיע הערב (חמישי) כי החליט לפרוש מתפקידו בכנסת. לדבריו, הוא החליט להתפטר בכדי להתמסר לכתיבה על הסוגיות הכלכליות והחברתיות המרכזיות העומדות בפני החברה הישראלית. במקומו של טרכטנברג, צפוי להיכנס לכנסת סאלח סעד, נציג העדה הדרוזית.

חבר הכנסת הודיע כי ימשיך לתמוך במפלגת המחנה הציוני ובעמוד בראשה, אבי גבאי: "אני לא נוטש את הזירה, אלא רק משנה בה מיקום כדי לנסות ולמצות את היתרון היחסי שלי בעת הזאת". על יצחק הרצוג וציפי לבני, שגייסו אותו למפלגה אמר: "הודות להם נוכחתי לדעת שנאמנות ודרך ארץ הינן עדיין מעלות מוערכות".

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי אמר בתגובה להודעת טרכטנברג: "אני מצר מאוד על פרישת ח"כ טרכטנברג מהכנסת. מנו הוא סמל של הגינות, בקיאות ורצינות במערכת הפוליטית. כנסת ישראל והמחנה הציוני זכו באחד מחברי הכנסת החרוצים והמתמצאים ביותר בנושאי כלכלה וחברה".

יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג מסר בתגובה: "שמחתי כשנעתר לבקשתי להצטרף לפוליטיקה ולמפלגת העבודה. מנו הוא חבר אישי שתרם תרומה רבה לסיעת המחנה הציוני, לפעילות ועדות הכנסת ובפרט בתחום הגיל הרך. בטוחני שימשיך וישפיע רבות בכל אשר יפנה".

ציפי לבני, שגייסה כאמור יחד עם הרצוג את טרכטנברג למפלגה, אמרה כי "מעבר לידע העצום ולכישורים, בנוסף למחויבות העמוקה לחברה ולמדינה - מנו הוא אדם ערכי וחבר מקסים, שלא ביקש לעצמו דבר. עוד יתרום רבות לישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר