הלל מאיר בסינגל בכורה חדש – צדיק כתמר

הזמר הלל מאיר בסינגל בכורה חדש אותו הלחין בעצמו ובהפקתו המוזיקלית של המעבד שמואל יפת. האזינו לשיר הקצבי ומלא האנרגיות והשמחה (סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

הלל מאיר (24), זמר צעיר יחסית, החל את דרכו בשנה האחרונה בעולם החתונות הישיבתי וכעת מוציא את הסינגל הראשון שלו, פרי לחנו.

עם הזמן עלה להלל, לחן עצמי והוא החל לקדם את זה הלאה. כשעל העיבוד והפקה הופקד המוזיקאי שמואל יפת. "בחרתי בשמואל יפת שיפיק ויעבד לי את הסינגל, בגלל הכרותי אתו מחתונות שעשינו יחדיו. לשמואל יש סגנון מאוד ייחודי, יצירתי. הייתי בטוח שהשילוב של הלחן שלי עם העיבוד שלו, יפיק מוצר משובח".

הלל מאיר נולד בישראל, כשבהמשך אף התגורר תקופה בארה"ב. את שנות בחרותו ניצל ללימוד בישיבת 'ברכת מרדכי' בביתר עילית. לפני כשנה וחצי זכה להינשא והמשיך את לימודיו בישיבה בתור אברך. בשנה האחרונה, כאמור, החל להופיע בעולם החתונות בערבים, במקביל ללימודיו בישיבה.

"שומע שוב ושוב שהשוק שאליו נכנסתי, הוא שוק קשה, אך אני נהנה לשיר ודבק במטרה. שמחה גדולה בשבילי להוציא סינגל ראשון - שיר איכותי בסגנון של פעם, שיר שמח ומלא אנרגיה, ואחרון חביב, סוף סוף שיר חדש לשורות", מסכם הלל את צאת הסינגל הראשון שיוצא תחת ידו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר