פרישת הטניסאי

דודי סלע כיבד את יום כיפור - למרות הפסד של עשרות אלפי דולרים

דודי סלע פרש באמצע משחק בשל התקדש יום הכיפורים למרות שהפסיד, לדברי אחיו, עשרות אלפי דולרים. לדברי האח: "הוא עשה זאת רק בגלל שהוא מכבד את יום כיפור" (ברנז'ה)

דודי סלעניס (צילום: shutterstock)

פרישתו של הטניסאי הישראלי, דודי סלע, מהמשחק ברבע גמר טורניר שנזן בסין, מחשש שהמחשק יגלוש ליום הכיפורים, עוררה התרגשות רבה ברשתות החברתיות ובעם היהודי.

אחיו של דודי, עופר, העלה פוסט בו הסביר את הפרישה, "באמצע מומנטום נהדר, שלדעתי היה מוביל אותו לניצחון".

לדבריו: "בימים האחרונים היה דיבור לא פשוט ולא נעים על כך שדודי עומד לשחק ביום כיפור, מבלי אפילו לשאול את דודי בעצמו. אז הנה לכם - מסתבר שדודי חיכה בסבלנות לראות האם באמת המשחק שלו ייפול על כיפור ולמי שלא יודע - דודי ביקש ממנהל התחרות לשחק מוקדם יותר כדי להימנע מכך, אבל רצה הגורל והמשחק שלפני התארך ודודי הגיע ל-1:1 במערכות. ואז, לתדהמת כולם במגרש, דודי אמר לשופט: 'מצטער, לא יכול להמשיך. יום כיפור נכנס'. ואני שברתי בקבוק על הקיר באותו הרגע".

"דודי נמצא בטופ העולמי כבר יותר מעשור", כותב אחיו עופר, "את זה הוא עושה ללא כל תמיכה או ספונסר, ובאופן עצמאי לחלוטין. דודי גם לא אדם מאמין ואספר לכם פה שהוא לא נוהג לצום ביום כיפור. לראשונה בקריירה המפוארת שלו, דודי נאלץ לקבל החלטה קשה מנשוא שהמחיר שלה בא לידי ביטוי בדירוג ATP ועשרות אלפי דולרים שהפסיד. זו לא טעות – עשרות אלפי דולרים.

"הוא לא היה חייב לפרוש, אך הוא עשה זאת בכל מקרה. לא בשביל מישהו, לא בגלל חשש ממישהו, לא כי נתבקש לעשות כך ולא כדי למצוא חן. הוא עשה זאת אך ורק בגלל שהוא מכבד את יום כיפור ואת המדינה שאת דגלה הוא מייצג בכל עת שהוא נקרא לדגל".

באיגוד הטניס הגיבו למהלך ואמרו כי "איגוד הטניס מביע את הערכתו כלפי דודי על ההקרבה האישית והיותו מושא לגאווה עבור הטניס הישראלי לכל אורך השנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר