כחזן ובעל קורא

בן המקובל אירח את ח"כ יואב בן צור במלון היוקרתי

ח"כ יואב בן צור התארח בראש השנה עם משפחתו במלון היוקרתי 'וולדורף אסטוריה', כאורחו של עמרם אבוחצירא. בתגובה, הציג הח"כ העברה בנקאית של 10 אלף שקל (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יואב בן צור (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, חבר-הכנסת יואב בן צור התארח בראש השנה עם משפחתו במלון היוקרתי 'וולדורף אסטוריה' בירושלים, כך מדווח העיתונאי עקיבא נוביק בערוץ 10.

לפי הדיווח, בן צור התארח כאורחו של איש העסקים המיליונר עמרם אבוחצירא, בנו של הבאבא אלעזר זצ"ל. נוביק דיווח כי לטענת בן צור הוא הוזמן כחזן, כקורא בתורה וכמרצה.

לדברי בן צור, כפי שהביא נוביק, הוא התייעץ עם יו"ר ועדת האתיקה של הכנסת, ח"כ יצחק וקנין. בדיקה של נוביק העלתה כי בן צור בירר "האם מותר להתארח אצל חבר", מבלי לציין כי מדובר במלון היוקרתי.

לפי הדיווח של נוביק, אסור לחבר-כנסת להתארח - אפילו בעצמו - ללא אישור, אסור גם לארח את אשתו וכך גם את ילדיו, אלא בכפוף לאישור ועדת האתיקה של הכנסת. עוד התברר כי אסור לח"כ לקבל תמורה על חזנות, או על קריאה בתורה או על הרצאה, ללא אישור.

לאחר הפרסום בערוץ 10, שלח היועץ של בן צור לנוביק צילום של העברה בנקאית שביצע הח"כ אל אבוחצירא, בסך 10 אלף שקל. לדברי נוביק, הסכום הועבר לאחר שפנה לקבל תגובה. לטענת בן צור, הם סיכמו מראש שישלם על האירוח.

יו"ר סיעת ש"ס ח"כ יואב בן צור מסר בתגובה כי "לקראת ראש השנה הוזמנתי ע"י חבר לשמש כחזן, לקרוא בתורה ולהרצות בפני קהל של 100 מתפללים. ראשית, התייעצתי עם יו"ר ועדת האתיקה של הכנסת והונחתי שאין צורך להגיש בקשה מיוחדת לאישור.

"לפיכך ולאור העובדה שמדובר בימי חג שאינם מאפשרים נסיעה, התארחתי כמרצה (4 הרצאות), חזן וקורא בתורה בראש השנה בבית המלון כמו כל ח"כ המתבקש להרצות ומקבל אירוח. אציין כי על חדר ילדיי שילמתי מכספי הפרטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר