3 פורצים נתפסו "על חם" בליל יום הכיפורים

ערנותם של תושבים בגבעה הצרפתית בשילוב תגובתם הנחושה של השוטרים הביאו לתפיסתם 'על חם' של 3 צעירים בחשד שפרצו לרכב וגנבו ממנו רכוש בליל יום כיפור (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בליל שבת ויום כיפור, במהלך סיור ונוכחות של שוטרי משטרת ישראל באזור הגבעה הצרפתית, פנו מספר תושבי המקום אל השוטרים ודיווחו אודות 3 חשודים שנראו בשכונה בנסיבות מחשידות ומסרו תיאורם.

השוטרים במקביל החלו סריקות בשילוב כוחות משטרה נוספים, ואיתרו את 3 החשודים (16-18, מזרח י-ם). משהבחינו החשודים בשוטרים, ניסו להימלט מהמקום ללא הצלחה, השוטרים השתלטו עליהם ועצרו אותם.

בחיפוש שערכו השוטרים, נתפס מוחבא על גופם של 2 מהחשודים רכוש החשוד כגנוב: מצלמה דיגיטלית, מכשיר ניווט מתקדם, מכשיר נייד וכסף מזומן.

עם מעצר החשודים והרכוש עלה חשד כי הרכוש שנתפס נגנב זמן קצר קודם לכן מתוך רכב באזור. בסריקות שבוצעו ברחובות הסמוכים, אותרה מונית השייכת לתושב המקום כאשר חלון הרכב מנופץ ובו סימני התפרצות וגניבה. השוטרים איתרו את בעל המונית, עדכנו אותו בדבר הפריצה לרכבו ובתחקור קצר עלה כי חלק מהרכוש שנתפס בידי החשודים עפ"י החשד נגנב מתוך המונית.

החשודים שנעצרו הובאו לתחנת שלם, שם נחקרו בחשד להתפרצות לרכב וגניבה, במהלכה נקשרו למיוחס להם. בעל המונית זומן לתחנה לקבלת רכושו חזרה. מעצרם של החשודים הוארך עד ליום ב' בפני בית המשפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר