בתום מרדף

גנב רכב ברמלה ונתפס "על חם" בתוך שעה

שעה לאחר הדיווח במשטרה נתפס הרכב הגנוב ע"י שוטרי אגף התנועה של משטרת ישראל שביצעו מרדף אחרי הגנב לאחר שזיהו התנהלות חשודה שלו עם הרכב (משטרה, רכב)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

ביום חמישי האחרון, בסמוך לשעה 01:00 בלילה, על כביש 20 מחלף הקוממיות לכיוון דרום, זיהו שוטרי אגף התנועה רכב פרטי הנוסע בצורה מחשידה תוך שהוא מזגזג בין הנתיבים בצורה מסוכנת ובמהירות גבוהה, השוטרים שהיו בניידת סמויה הפעילו אמצעי זיהוי (אורות כחולים) והחלו בנסיעה אחר הרכב תוך שהם קוראים לנהג במערכת הכריזה לעצור.

משהבחין הנהג בשוטרים החל להגביר את מהירות נסיעתו תוך שהוא מנסה ככל הנראה להימלט, במהלך הנסיעה אחרי הרכב הוברר לשוטרים כי התקבל דיווח ע"י אזרח שהגיע לתחנת המשטרה ודיווח על גניבת הרכב מביתו שברמלה לפני כשעה.

השוטרים המשיכו בנסיעה אחרי הרכב והדביקו את המרחק עד לכדי היצמדות לרכב הנמלט, הנהג שהבחין כי הניידת נמצאת ממש בסמוך אליו החליט לעצור את הרכב בצד הדרך, מיד השוטרים חסמו את הרכב וניגשו לנהג שעמו היו עוד 3 נוסעים ברכב.

במהלך הבדיקה טען הנהג כי בנו של בעל הרכב נתן לו את המפתחות של הרכב. הנהג בן 17.5 תושב אזור המרכז נעצר לחקירה בגין שהייה ברכב ללא רשות והובא בפני בימ"ש ביום שישי ושם הוארך מעצרו עד להיום בבוקר, היום יובא שוב לדיון בבקשה להארכת מעצרו. 3 הנוסעים שהיו עמו עוכבו לחקירה ובסיומה שוחררו. הרכב נתפס ויועבר בהמשך לבעליו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר