פרסום ראשון

הגר"ש כהן הודיע: אשתתף ב'שמחת בית השואבה' בת"א

נשיא המועצת ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן הודיע כי ישתתף ב'שמחת בית השואבה' שתתקיים באצטדיון 'מנורה מבטחים' בתל אביב בחול המועד סוכות לצד הראשון לציון הגר"י יוסף (חרדים, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נשיא המועצת הגר"ש כהן (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

פרסום ראשון: נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן הודיע בשעה האחרונה (ראשון) כי יגיע להשתתף בעצרת 'שמחת בית השואבה' ו'פרס חידון הרב עובדיה יוסף', שיתקיים באצטדיון 'מנורה מבטחים' בתל אביב, כך נודע ל"כיכר השבת".

בערב יום הכיפורים הגיע יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לעיר העתיקה ונפגש עם נשיא המועצת במשך כשעתיים. נשיא המועצת והשר דנו במספר נושאים שעמדו על הפרק בחודש האחרון.

כמו כן, הבוקר הגיע חיים ביטון לפגישה עם הגר"ש כהן והזמין את הרב לעצרת בחג הסוכות בתל אביב, בסיום הפגישה הודיע הגר"ש כהן כי יגיע להשתתף באירוע.

כזכור, במודעה שפורסמה ב'הדרך', פורסמה תמונתו של הראשון לציון הגר"י יוסף יחד עם התואר "מרן", מה שהיה נראה כחלק מהמתיחות בחצרות הרבנים בש"ס.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", בקרב גורמים בש"ס יש מי שראו במודעה כמדרגה נוספת במאבק החצרות. "מעולם זה לא קרה, עצרת מרכזית, של ש"ס באמצעות 'אל המעיין' והנציג המקומי של המפלגה, ונשיא המועצת לא מופיע, ספק אם בכלל ישתתף, זה דרמטי מבחינה פנים מפלגתי".

כאמור, אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, הגר"ש כהן צפוי להשתתף בעצרת לצד הגר"י יוסף ואריה דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר