Meira T

סיפורו של מותג התכשיטים שכבש את עולם הזוהר

קבוצת הסטייליסטיות ונשות האופנה החרדיות שהגיעו לאירוע היכרות והרמת כוסית לכבוד השנה החדשה בחנות תכשיטי היוקרה מאירה T, אולי לא שמעו על המעצבת הישראלית לשעבר, אבל הן בוודאי שמעו על הנשים המפורסמות בעולם שמתקשטות רק בתכשיטי המותג היוקרתי מאירה T (סטייל, שיווקי)

חנות המותג. Meira T (צילום: יחצ)

החנות, שנמצאת בקניון האופנה גינדי TLV בתל אביב, היא חנות הקונספט הראשונה של המותג בארץ. ההיכרות של הקהל הישראלי עם המותג, החלה רק בחודשים האחרונים כשנפתחה החנות החדשה, אך למעשה שורשיו של המותג, הם ישראליים.

מאחורי המותג עומדת מאירה טוגנהפט, ישראלית לשעבר שמתגוררת במנהטן. טוגנהפט, נולדה וגדלה בכפר סבא, עד שלפני 56 שנה, כשהיתה בת 6 היגרה עם משפחתה לגרמניה. משפחתה עסקה במסחר אופנה, והיתה בעלת מספר חנויות בעיר. במהלך השנים התגוררה תקופה קצרה בישראל, ובשנות ה-80 עברה יחד עם משפחתה לחיות בניו יורק.

את דרכה כמעצבת תכשיטים, החלה בחברת היהלומים של בעלה, משם התפתחה עד שהפכה למעצבת תכשיטים עצמאית. החותם הייחודי שלה, הוא האסימטריות שבולט ברבים מהתכשיטים בקולקציה.

לפני כ-4 שנים, המותג החל להיחשף בקרב שחקניות הוליווידיות וידועניות אמריקאיות, וכך הפך המותג לחביבן של הסלבס האמריקאיות.

עיצובים יצירתיים, יוקרתיים ואיכותיים. Meira T. צילום: יחצ

בזכות שמירת השבת

יחד עם מאירה, עובדות בעסק גם שלוש בנותיה, שמחלקות ביניהן את התפקידים בעסק המשפחתי המצליח. בראיון שהעניקה מאירה למגזין אופנה ישראלי, היא סיפרה כי שבזכות שמירת השבת היא מצליחה לשמור על האיזון בין העסק המשפחתי לחיי המשפחה. "אנחנו מסורתיים ואני שומרת שבת, אז בשולחן שבת לא מדברים על עסקים", היא אומרת.

כאמור, בחודשים האחרונים המותג היוקרתי האמריקאי עשה עליה, ופתח חנות קונספט ראשונה בישראל קניון גינדי בתל אביב. הזכייניות של המותג בארץ הן רעות גינדי ומורן פייביש שמספרות על החיבור שלהן עם אופי המותג:

"מאוד התחברנו לסלוגן של המותג 'מעוצב לאשה על ידי אשה'. מאירה היא אשה חזקה שמעצימה נשים, היא מסורתית וציונית שאוהבת את הארץ, וזה מזכיר בהרבה מובנים גם אותנו", הן אומרות וממשיכות שגם החיבור בין המותג למיקום הנוכחי, הוא חיבור טבעי.

"קניון גינדי TLV, פונה לקהל הרחב שמבין ומחפש אופנה, גם המותג Meira T, הוא מותג נגיש, שפונה לקהל נשים אופנתיות שיודעות לרכוש את התכשיטים שלהן באופן עצמאי, ומחפשות מקום עם היצע רחב של תכשיטים שיתאימו ללבוש קז'ואל".

בחנות ניתן למצוא את התכשיטים המועדפים על הסלבס האמריקאיות, לצד מגוון מרהיב של טבעות, שרשראות, עגילים ותכשיטים נוספים בעיצובים יצירתיים, יוקרתיים ואיכותיים..

המותג הנחשק שנמכר בלמעלה מ-100 נקודות מכירה בעולם, מאפשר לכל אחת למצוא פריט שיתאים לכל אאוטפיט וישתלב גם עם תכשיטים קיימים. כאמור, כעת ניתן להשיג גם בישראל את התכשיטים שמשלבים זהב K14 ויהלומים, אך נשמרים בטווח מחירים נגיש ועיצוב עכשווי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית