דו קיום ירושלמי

צפו: פגישת השכנים היהודים והערבים מג'אבל מוכבר

נציגים מטעם תושביה הערבים והיהודים של שכונות נוף ציון וג'אבל מוכבר נפגשו היום בירושלים ודנו בצרכים של המגזרים באזור. צפו בתיעוד מהפגישה (חדשות, בארץ)

(באדיבות המצלם)

נציגים מטעם תושביה הערבים והיהודים של שכונות נוף ציון וג'אבל מוכבר נפגשו היום בירושלים ודנו בצרכים של המגזרים היהודים והערבים באזור. מהצד היהודי השתתפו בפגישה הרב שמואל מורנו, אחיו של לוחם סיירת מטכ"ל עמונאל מורנו הי"ד ומאור צמח, כשאת התושבים הערבים מייצג מוכתר צור באהר רמדן דבאש. עוד השתתפו בפגישה גם סגן ראש העיר עופר ברקוביץ ויו"ר פורום צעירי מזרח ירושלים יאיר דן.

המוכתר העלה בפגישה את העובדה שאין גני משחקים לילדים במזרח העיר, וכן את הצורך שבלשכת יועץ ראש העיר למזרח ירושלים יהיה יועץ ערבי, מתוך האוכלוסיה המקומית, שיבין יותר את צרכי האוכלוסיה במזרח העיר.

צמח אמר בפגישה כי הדרך ליצירת שוויון בין מזרח למערב העיר עוברת קודם כל בהשקעה בתשתיות ובחינוך - מניעת הסתה והתפרעויות ובמקביל השקעה בתשתיות הכבישים והסדרת הבנייה.

ברקוביץ אמר כי צריך להתעלם מההיבטים המדיניים עליהם תכריע הממשלה. לדבריו, כחבר הנהלת העיר הוא יתרכז בהשקעה בתושבי העיר מכל הסוגים ובכל מקום.

לדבריו יאיר דן: "אין עתיד ללא עבר, העבר מבוסס על התנ"ך וההסטוריה אך העתיד מבוסס על המעשים הראויים והנכונים שנעשה היום. והמעשה הראוי קודם כל הוא לבסס השקעה בצעירים ערבים בתעסוקה ובפיתוח ובמקביל לפתח את עולם הקודש - קרי הישיבות ובתי המדרש במזרח העיר".

המשתתפים הסכימו להמשיך לפעול בשיתוף פעולה סביב הנושאים המוסכמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר