"לא עוד"

גנב כסף מיולדת בבית החולים ונשלח לכלא

בית המשפט גזר את דינו של תושב פתח תקווה שגנב כסף רב מיולדת בעת אשפוזה בבית החולים, לשנת מאסר בפועל - לאחר שהפעיל נגדו מאסר על תנאי בגין עבירות קודמות (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

אדם שגנב כסף רב מיולדת בעת אשפוזה בבית החולים שיבא (תל השומר), נשלח לאחרונה לשנת מאסר בכלא.

לפני כמעט 3 שנים התקבל במשטרה דיווח על אדם החשוד שנכנס למחלקת היולדות במרכז הרפואי וגנב משם את רכושה של אחת מהן, שכלל תיק עם מעטפה ובה 10,000 שקלים, כרטיסי אשראי, פנקס המחאות ו-400 שקלים במזומן.

בעקבות זאת נפתחה חקירה שכללה פעולות בתחום הסמוי והגלוי, שהובילו את מש"ק בית החולים בשיתוף פעולה עם מחלקת הביטחון במקום למעצרו של הנאשם, בן 49 תושב פתח תקווה.

בחקירתו עלה כי אין זה מעורבותו הראשונה של הנאשם בגזילת רכוש הציבור, והוא אף הורשע בעבר במקרים דומים. לאחר גיבוש תשתית ראייתית הועבר חומר הראיות לתביעה והוגש כנגדו כתב אישום.

לפני מספר שבועות גזר השופט שמאי בקר את דינו של הנאשם, הפעיל עליו מאסר על תנאי בן 9 חודשים שעמד לו, ובשל כך הטיל עיו שנת מאסר בפועל. השופט ציין בגזר הדין: "רמזתי כבר לעיל ואומר שוב, בפה מלא, כי במקרה דנא, כאשר אדם גונב מרעהו, כאשר אותו רע הוא חולה או יולדת, ואותו נאשם עושה זאת שוב ושוב, ושוב, הרי שכל שיקולי השיקום מושמים הצידה, ניגפים ממש אל נוכח האינטרס הציבורי לומר לגנב כזה - לא עוד".

מדוברות המשטרה (מרחב דן) נמסר: "משטרת ישראל תמשיך במאבק לתפיסתם והעמדתם לדין של עברייני רכוש ותדאג להביאם מאחורי סורג ובריח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר