בכורה ב"כיכר השבת"

סינגל הבכורה של משה דוויק: "למעלה" • צפו

במהלך השנים האחרונות משה דוויק כבש את רחבות האירועים בציבור החרדי והותיר את חותמו. כעת הוא משחרר סינגל בכורה - "למעלה" - סינגל קצבי וסוחף • צפו (מוזיקה)

(צילום: מאיר אסרף)

במהלך השנים האחרונות משה דוויק כבש את רחבות האירועים בציבור החרדי והותיר את חותמו.

משה דוויק (29) בוגר ישיבות, למד את תורת הפיוט ורזי המקאמים עוד בהיותו צעיר והחל להופיע באירועים ישיבתיים, דינרים, היכלי תרבות ומופעי ענק לציבור הרחב שנחשף לשירה מדהימה וליכולות ווקאליות מרשימות במיוחד.

למרות בקיאותו הרבה של משה בשירה הפיוטית והחזנות על כל גווניה, במהלך האירועים הוא מבצע את כל סגנונות השירה החסידית, מזרחית וישראלית כאחד.

האזינו לסינגל - "למעלה"

הקהל הרב שנוצר לדוויק במהלך השנים ברחבי הארץ והעולם, דרש ממנו להיכנס לאולפן ולהוציא אל הפועל אלבום מקורי, כשהצעד הראשון כבר כאן: למעלה, סינגל קצבי שנכתב ע"י רמי לב, הלחן של עדי לאון והעיבוד של אלירן אביטל, לצד נגנים מהשורה הראשונה שהתגייסו להפקת השיר המדהים.

למרות הזמן הרב שלקח עד להוצאת סינגל הבכורה, מבטיחים בהפקתו של הזמר כי כבר בשנה הקרובה ייצאו עוד סינגלים שכבר מוכנים ומיד לאחריהם האלבום המלא שיכלול בתוכו מגוון רחב של סגנונות מוסיקה מטובי הכותבים, המלחינים והמעבדים.

עטיפת הסינגל

מילים: רמי לב | לחן: עדי לאון | עיבוד והפקה מוסיקלית: אלירן אביטל | צילום והפקת קליפ מילים: מאיר אסרף | עיצוב עטיפה: אוסנת מלכה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר