"כולכם תמותו"

זה רוצח ההמונים בלאס וגאס: סטיבן פאדוק

"אנחנו לא יודעים מה אמונותיו. לא נראה שיש לו קשר לארגונים קיצוניים ואני מאמין שמדובר בזאב בודד", כך מתאר השריף המקומי את הרוצח שירה למוות בעשרות ופצע מאות (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
סטיבן פאדוק (צילום: מתוך פייסבוק)

האיש שירה היום (שני) למוות מהקומה ה-32 במלון בלאס ואגס שבארה"ב, רצח לפחות 50 חוגגים ופצע כ-400 בפסטיבל מוזיקת הקאנטרי הסמוך, הוא סטיבן פאדוק (64) המתגורר במדינת נבאדה. מדובר באירוע הירי הקטלני ביותר שאירע על אדמת ארה"ב.

סטיבן פאדוק התגורר בין השנים 2011 ו-2016 בעיירה רינו שבנבאדה בארה"ב. לפני כשנה הוא עבר לגר בבבלינג בעיירה רוק קורט שבמסקיט, נבאדה. לדברי השריף ג'וזף לומברדו, "אנחנו לא יודעים מה אמונותיו. לא נראה שיש לו קשר לארגונים קיצוניים ואני מאמין שמדובר בזאב בודד".

כוח מיוחד פרץ לחדר המלון שממנו ירה פאדוק, וחיסל אותו, וכן איתר ועצר אמריקנית ממוצא אסייתי בשם מרי-לו דאנלי (62) החשודה כשותפתו, בתום מצוד בן כמה שעות.

ההמונים נמלטים והירי נמשך (צילום מסך: מתוך טוויטר)

אך הרשויות עדיין מחפשות אחר שני כלי רכב שייתכן וקשורים לאירוע הירי: "האחד הוא יונדאי טוסון בצבע לא ידוע עם לוחית זיהוי נבאדה 114B40 והשני קרייזלר פסיפיקה טורינג עם לוחית זיהוי נבאדה 19D401", וכן ביקשו מ"כל אדם שצילם תיעוד מהאירוע - שיפנה למשטרת לאס וגאס".

עדת ראייה בפסטיבל המוזיקה תיארה, כי 45 דקות לפני הירי אישה הדומה במראה לדאנלי העצורה, נכנסה למקום עם גבר וצרחה: "כולכם תמותו".

"הייתה אישה שרצה לעברנו, החלה לשחק בשיער של אנשים והתנהגה באופן מטורף. היא אמרה לנו - כולכם תמותו. היא ואדם נוסף שהיה איתה הורחקו מהמקום על ידי כוח אבטחה", תיארה עדת הראייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר