תיעוד מקומם

פקחים הכו נער שרכב על אופניים חשמליים

פקחים של עיריית בני ברק שנשלחו לשמור על הסדר העירוני לקראת סוכות, לקחו את התפקיד רחוק מדי והכו נער שנסע על אופניים חשמליים. המשטרה: "נפעל באפס סובלנות כלפי מפרי חוק המסכנים את בטחונם של הולכי רגל ופוגעים בשגרת חייהם של האזרחים"(חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: המייל האדום)

כמידי שנה בערב חג הסוכות, בבני ברק מנסים למנוע את תופעת הרוכלויות והקמת הסוכות באזורים שאינם מורשים, אלא שעל פי טענות תושבי העיר נדמה כי מישהו בשיטור העירוני לקח את התפקיד באופן קשוח מידי, ומסרטונים שהגיעו לידי "כיכר השבת" עולה כי השוטרים מפעילים לא פעם כוח רב מידי.

ילד תושב העיר שנסע באופניים חשמליים הותקף היום (שני) בעיר על ידי כמה פקחים מהשיטור העירוני, ש"הפליאו בו מכות רצח" לדברי עדי ראייה. הם מספרים כי "הילד בתמימותו ביקש להמשיך לנסוע ובתגובה גררו אותו השוטרים באלימות בלתי מידתית".

"גם אם המטרה לעשות סדר בעיר, הרי שלא צריך לנהוג באלימות חריפה כלפי התושבים שברובם שומרי חוק וסדר" אומרים תושבים שהתגודדו סביב הזירה ל"כיכר השבת". כאמור, התנהגות השוטרים שבמקורה נועדה לשמור על הסדר הפכה לאנדרלמוסיה של ממש במרכז העיר כאשר מאות התקהלו סביב השוטרים.

במשטרה אמרו הערב: "משטרת ישראל תפעל באפס סובלנות כלפי מפרי חוק המסכנים את בטחונם של הולכי רגל ופוגעים בשגרת חייהם של האזרחים. המשטרה גם מגנה כל מעשה אלימות ובריונות כלפי אזרחים ואלימות המופנית כלפי אנשי אכיפת החוק".

הבהרה: לכיכר השבת נמסרה תגובת ב''כ אחד השוטרים המצולמים בסרטון, במסגרתה הוא מכחיש את כל הטענות אשר הועלו כנגדו וטוען כי לא הייתה מצדו כל אלימות נגד מר זנזורי. ב''כ השוטר מוסיף, מציין ומדגיש כי בבדיקה של המחלקה לחקירות שוטרים לא נמצא כל פסול בפעולות השוטר, וכי השוטר פנה באמצעות בא כוחו עורך הדין אוהד לוי לבית המשפט והעניין נמצא בטיפול משפטי. ככל שנפגע שמו הטוב של השוטר בכתבה זו, כיכר השבת מצרה ומתנצלת על כך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר