עשרות אלפי לולבים הועברו מרצועת עזה לשיווק בישראל

בין מאות אלפי טונות של סחורה העוברת כמידי יום במעבר הגבול בין ישראל לרצועת עזה הועברו אלפי לולבים עליהם יברכו המוני בית ישראל בחג הסוכות

בודקים לולבים. ארכיון (צילום: Sebi Berens/Flash90)

באישור מנהלת התיאום והקישור ורשות המעברים במשרד הביטחון, הועברו כ-20,000 לולבים מרצועת עזה לשיווק בישראל. העברת הלולבים למכירה בישראל נעשתה דרך מעבר כרם שלום, המעבר המרכזי לכניסה ויציאת סחורות לרצועת עזה וממנה.

אורי מדר, מתאם החקלאות במנהלת התיאום והקישור לעזה, סיפר כי "לצד אלפי טונות של פירות וירקות הנשלחים מדי שבוע, אנחנו מתאמים גם משלוחים יוצאי דופן כדוגמת המשלוח הזה, שעושה כעת את דרכו לכל רחבי הארץ".

מדר הוסיף: "ערב חג הסוכות, יברכו בישראל על אלפי לולבים מתוצרת עזה, וזו רק דוגמה לצעדים שאנו מבצעים כאן בכל ימות השנה, צעדים שטובים לחקלאות וטובים לשווקים בשני הצדדים, הישראלי והפלסטיני".

עמי שקד, מנהל מעבר הגבול כרם שלום אמר כי "מעבר כרם שלום מעביר כ-800 משאיות ביום מישראל לעזה ובחזרה, וכמו בכל משלוח, בייחוד כשמדובר בתוצרת חקלאית, אנו מקפידים על מדיניות העברה מהירה, כדי לשמור על טריות הסחורות. לאחר תהליך בדיקה במעבר, הועברו הלולבים לסוחר ומשם לשווקים ברחבי הארץ, ולאלפי סוכות בישראל שיברכו בחג הקרוב על לולבים מתוצרת עזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר