"ראש של פסיכופט"

הרוצח מלאס וגאס החזיק 42 רובים; "סתם בחור עם כסף"

23 רובים אותרו בחדר המלון בו שהה הרוצח סטיבן פאדוק, 19 רובים נוספים אותרו בפשיטה על ביתו • לפני כשבועיים שלח לאמו הליכון, אביו היה שודד בנקים שאובחן כפסיכופט וריצה מאסר (חדשות)

סטיבן פאדוק ובית המלון ממנו ביצע את הטבח (צילום: פייסבוק, שאטרסטוק)

הטבח המזעזע בלאס וגאס ממשיך להעסיק את רשויות האכיפה בארצות-הברית שעדיין מנסים להבין מה המניע של הרוצח סטיבן פאדוק בן ה-64.

בנתיים, מניין הקורבנות של הטבח ממשיך לעלות. בשעות הלילה (שלישי) עדכן השריף ג'וזף לומברד, מפקד מחוז קלארק, כי מניין ההרוגים עומד על 59 בני אדם, וכי יותר מ-527 נפצעו באירוע הירי, שהפך לקטלני ביותר בהיסטוריה האמריקנית.

אבנר סבן, קונסול ישראל בלוס אנג'לס, הודיע בתחילה כי משפחה ישראלית - אב, אם ושתי בנות, ששהתה בלאס וגאס בעת הירי מוגדרת כמנותקת קשר אך הבוקר הודיע שוב משרד החוץ כי אין כבר מנותקי קשר ישראלים.

השריף לומברד נשאל על-ידי התקשורת על המניע האפשרי של הרוצח, שירה ללא הבחנה באלפים, מהקומה ה-32 במלון "מנדלי ביי", והשיב: "איני מסוגל להיכנס לראשו של פסיכופת".

פאדוק הרוצח היה מולטי מיליונר שעסק בהשקעות נדל"ן, כך סיפר אחיו אריק. הוא אהב פוקר ונהג להגיע ללאס וגאס לעתים קרובות. לדברי האח, הוא לא מסוגל לחשוב אפילו על מניע למעשים. "לא היה כל סימן לעתיד לבוא", סיפר.

"פוליטיקה לא הזיזה לו. הוא לא הביע עניין בדת או בהשתייכות לקבוצות מסוימות", אמר האח בבכי. "הוא היה סתם בן אדם עם כסף שאהב הפלגות והימורים".

הרשויות המקומיות ציינו כי לא היה לפאדוק עבר פלילי וכי הוא לא היה מצוי בחובות.

פאדוק, כך מתברר החזיק בכלי נשק רבים. בפשיטה על ביתו בעיירה מסקי גילו השוטרים לפחות 19 רובים, אלפי קליעים וחומרים להכנסת חומר נפץ. כמו כן נערכה פשיטה על בית נוסף שהיה בבעלותו בעיירה רינו.

בחדר המלון בו התמקם פאדוק נמצאו 23 רובים, חלקם הוסבו בצורה לא חוקית לכלי נשק חצי-אוטומטיים, מה שאפשר ירי צרורות ארוך בעת מסע הרצח.

השוטרים הגיעו גם לחנות שבה רכש פאדוק את כלי הנשק. בעל החנות, כריסטופר סאליבן, אמר כי פאדוק לא הראה חוסר יציבות נפשית וטען כי ביצע את כל הבדיקות הנדרשות לרוכש.

לפני כשבועיים שלח סטיבן פאדוק לאמו בת ה-90 הליכון שרכש עבורה. אביו, בנג'מין פאדוק, היה שודד בנקים שנכנס לרשימת המבוקשים של הבולשת הפדרלית לאחר שהצליח לברוח מהכלא. במודעות שחיפשו את האב נכתב כי הוא פסיכופת בעל רמת סיכון גבוהה. האב ריצה בסך הכל 20 שנות מאסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר