בשווי עשרות אלפי שקלים

מזהים את התכשיטים שנגנבו? פנו למשטרה

שרשראות, תליונים, צמידים ומטבעות ייחודיים בשווי כספי ורגשי רב נתפסו במסגרת פעילות המשטרה בה נעצרו 3 חשודים שניסו למכור התכשיטים ולהימלט עם הכסף (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בפעילות יזומה וממוקדת של בלשי משטרת ישראל בראשית השבוע כנגד עבירות בתחום הרכוש, הבחינו השוטרים בשלושה חשודים תושבי ירושלים כשברשותם שקית המכילה תכשיטים מזהב ומטבעות החשודים כגנובים ועל פי החשד מקורם בהתפרצויות לבתים באזור ירושלים.

עם התקדמות הפעילות הסמויה, הבחינו השוטרים כי החשודים עפ"י החשד מנסים למכור את התכשיטים והמטבעות לחנות במרכז הארץ, שם עברה הפעילות למישור הגלוי והם נעצרו כשהרכוש ברשותם.

החשודים (35,38,47, ירושלים) הובאו לחקירה ביחידה המרכזית בירושלים בחשד להתפרצויות לבתים ולהחזקת רכוש החשוד כגנוב. לשניים מהם ישנן הרשעות קודמות בתחום הרכוש.

מבדיקה מעמיקה של הרכוש שנתפס, עלה כי מדובר בתכשיטי זהב בהם טבעות, צמידים, שרשראות ותליונים יקרי ערך ובמטבעות ייחודיים. שוויו המוערך של הרכוש עומד על עשרות אלפי שקלים. על פי אחד התליונים שהוטבע לכבוד מינויו של אדמו"ר ניתן להעריך כי לפחות חלק מהתכשיטים נגנבו מחרדים.

חקירת המשטרה המאומצת נמשכת במטרה לאתר מתלוננים המזהים את רכושם שנגנב ולהגיע להגיש תלונתם בתחנת המשטרה. אמש הוארך מעצרם של החשודים עד ליום ב' ( 9.10.17) בפני בית המשפט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר