האלימות בבני ברק

הנער שהוכה בידי שוטרים - שוחרר ממעצר

הנער החרדי שנעצר בבני ברק על ידי שוטרי ופקחי העירייה בטענה שדרס אנשים עם אופניים חשמליים שוחרר על ידי בית המשפט לאחר שצפה בסרטוני האלימות שצולמו. צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: המייל האדום)

הנער החרדי שהותקף אתמול (שני) על ידי שוטרים מהשיטור העירוני בבני ברק לאחר שרכב על אופניים חשמליות ולטענתם סיכן את שלומם של העוברים ושבים, שוחרר הבוקר על יד שופט בית משפט השלום בתל אביב זאת לאחר שצפה בסרטונים.

כזכור, הנער רכב על אופניו ברחוב הרב שך ונלקח על ידי השוטרים לחקירה לאחר שלדבריהם נסע באופן מסוכן בכביש. לטענת בני משפחתו הופעלה ע״י השוטרים אלימות קשה ובלתי מידתית אולם השוטרים עצרו אותו והביאו אותו הבוקר לפני שופט שהחליט כאמור לשחררו.

עו"ד ליאור פרץ, פרקליטו של הנער, אומר ל"כיכר השבת" כי "אתמול הותקף מרשי באלימות ברוטלית וקשה ע"י שוטרים ופקחים בעיר בני ברק, על לא עוול בכפו. לצערנו, גורמי האכיפה כפי הנראה ביקשו לחפות על מחדליהם והתנהלותם הקשה באירוע ומשכך דאגו לעצור את מרשי ולהביאו היום לדיון בבית המשפט.

"אלא שלאחר בחינת התיק, החליט בית המשפט הנכבד להורות על שחרור מרשי באופן מיידי. החלטת השחרור של בית המשפט מדברת בעד עצמה. כבר כעת אני יכול לומר כי בכוונתנו לדרוש את מיצוי הדין עם כלל המעורבים באירוע".

הבהרה: לכיכר השבת נמסרה תגובת ב''כ אחד השוטרים המצולמים בסרטון, במסגרתה הוא מכחיש את כל הטענות אשר הועלו כנגדו וטוען כי לא הייתה מצדו כל אלימות נגד מר זנזורי. ב''כ השוטר מוסיף, מציין ומדגיש כי בבדיקה של המחלקה לחקירות שוטרים לא נמצא כל פסול בפעולות השוטר, וכי השוטר פנה באמצעות בא כוחו עורך הדין אוהד לוי לבית המשפט והעניין נמצא בטיפול משפטי. ככל שנפגע שמו הטוב של השוטר בכתבה זו, כיכר השבת מצרה ומתנצלת על כך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר