תועד ונעצר

טירוף בכביש: מחא כפיים בנהיגה על 250 קמ"ש • צפו

צעיר מג'לג'וליה תועד נוהג בפסילה במהירות של 250 קמ"ש תוך כדי מחיאות כפיים נלהבות • התיעוד הגיע לידי המשטרה שעצרה את הנהג הפוחז והגישה נגדו כתב אישום (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

במסגרת מאבק משטרת ישראל בפשיעה החמורה ובעבירות התנועה, הוגש בימים האחרונים כתב אישום נגד צעיר בן 21 תושב ג'לג'וליה, שתועד על ידי חברו כשהוא נוהג בפסילה במהירות של 250 קמ"ש תוך שהוא עוקף רכבים מימין בכביש 6.

תיעוד הנהיגה הגיע לידי משטרת ישראל בשבועות האחרונים לאחר שככל הנראה החבר ה"חכם" הפיץ את התיעוד, החשוד נעצר לחקירה, ובסיומה הוגש נגדו כתב אישום בבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה.

על פי כתב האישום, בחודש יוני האחרון, נהג הצעיר ברכב מסוג מרצדס בכביש 6 לכיוון דרום כשהוא חולף על פני המחלפים חורשים, אייל ועד מחלף עירון, וסיכן את חייו וחייהם של אחרים בכך שנהג במהירות מופרזת של 250 קמ"ש.

עוד נכתב בכתב האישום, כי הצעיר נהג תוך שידיו עוזבות את גלגל ההגה והוא מוחא כפיים לצלילי מוזיקה רועשת הבוקעת ממערכת השמע של הרכב. במהלך הנהיגה, ישב במושב האחורי של הרכב קטין שתיעד את הנסיעה במכשיר הסלולרי שלו.

מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת, ובסיום החקירה הגישה מחלקת תביעות תעבורה נגדו כתב אישום בגין נהיגה בקלות ראש, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה במהירות מעל 51 קמ"ש בדרך מהירה, סיכון חיי אדם ונהיגה ללא ביטוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר