גם במוסקבה סיימו את הרמב"ם • תיעוד

קהל רב ובהם תלמידי ישיבות תומכי תמימים במוסקבה השתתפו במעמד מפואר של "סיום הרמב"ם" המרכזי במוסקבה - המחזור ה-36 • צפו בתיעוד מהסיום (בעולם)

(צילום: לוי נאזרוב )

קהל רב ובהם תלמידי ישיבות תומכי תמימים במוסקבה השתתפו במעמד מפואר של "סיום הרמב"ם" המרכזי במוסקבה - המחזור ה-36 של לימוד שלושה פרקים ביום והמחזור ה-12 של לימוד פרק אחד ביום וסיום ספר המצוות.

המעמד נערך בהיכל בית הכנסת המרכזי "מארינה רושצ'ה", בראשות רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר, ואורגן בידי הגבאים של בית הכנסת.

לצד סעודת מצווה מפוארת, ישבו המשתתפים במשך שעות רבות והאזינו בשקיקה לדברי הרבי שהוקרנו על גבי מסך ענק ובהמשך לנואמים המכובדים, בחגיגה מפוארת שהונחתה בידיו הנאמנות של השליח הרב מרדכי ויסברג מנכ"ל המרכז היהודי "מארינה רושצ'ה", שסיפר לקהל על שיעורים חדשים שנפתחו בקהילה בלימוד היומי של הרמב"ם כתקנתו הקדושה של מחולל הרעיון הרבי מליובאוויטש זי"ע.

את הסיום ערך ר"מ הישיבה גדולה הרב ראובן קורבסקי ובהתחלת המחזור החדש כובד הרב הראשי הגר"ב לאזאר.

סיום פרק אחד על הרמב"ם עשה תלמיד הישיבה קטנה החדשה שנפתחה בשנה זו בשכונת 'מאלכווקא' ואת הסיום על 'ספר המצוות' עשה תלמיד ה'מתיבתא' שלומד במוסד יהודי מספר חדשים בלבד.

בהמשך עלו לנאום נציגי הישיבות ואנ"ש השלוחים, בהם ראש הכולל הרב יוסף יצחק מרזל, ידיד הקהילה ר' יהודה דוודיוב ועוד.

בין לבין הושמעו פרקי שירה מהשליח ר' אלימלך ויסברג והמשכו של הסיום היה בהתוועדות חסידית עם החלטות טובות בהוספה בלימוד התורה וקביעת עתים לתורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר