חוזר ליזמות: אראל מרגלית פורש מהכנסת

ח"כ אראל מרגלית הודיע כי החליט לפרוש מהכנסת. "אין זה סוד שרציתי להיבחר לראשות מפלגת העבודה ולהיות מועמדה לראשות הממשלה. החברים בחרו אחרת ואני מכבד את בחירתם" כתב בפייסבוק (חדשות, פוליטי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני) הודיע הערב (שלישי) כי החליט לפרוש מהכנסת. מרגלית התמודד כזכור על תפקיד יו"ר העבודה ושאף להיות מועמדה לראשות הממשלה, אולם נחל תבוסה בבחירות הפנימיות במפלגה.

"נכנסתי לעולם הפוליטי כדי לקדם אג'נדה של שינוי חברתי כלכלי בדרום ובצפון ולתת גם לאלה שנשארו מאחור הזדמנות אמתית להצליח" כתב מרגלית בפוסט שפרסם הערב בפייסבוק. "כל חיי הייתי יזם, ראיתי ברכה בעמלי. ההחלטה לעבור לעולם הפוליטי נבעה מהרצון להפוך את העשייה היזמית לאג'נדה לאומית".

"אנחנו ניצבים כיום בסיטואציה בה יש לנו אפשרות לרוץ עם היוזמה קדימה, להפוך את הצפון והדרום למרכזים חברתיים וטכנולוגיים בינלאומיים שהעולם כולו יישא אליהם את עיניו. אנחנו ממנפים את הכוח הגדול והאנרגיות החיוביות שהיוזמה הזאת מביאה אתה להביא לשינוי חברתי אמיתי".

"במהלך חמש שנות כהונתי בכנסת", הוסיף מרגלית, "הצלחנו לייצר שיתופי פעולה בין קואליציה לאופוזיציה כדי להוביל את האג'נדה הזאת, לרתום ליוזמה את ההנהגות המקומיות, לאחד בין יהודים לערבים, חילוניים ודתיים, קיבוצניקים ועירוניים, שהתגייסו סביב יוזמה משותפת וסיפור חדש המייחד את העוצמה של כל אזור ואזור. חשבתי והאמנתי שהיוזמות הללו צריכות לייצר אלטרנטיבה ודרך חדשה".

"אין זה סוד שרציתי להיבחר לראשות מפלגת העבודה ולהיות מועמדה לראשות הממשלה. החברים בחרו אחרת ואני מכבד את בחירתם" כתב מרגלית, "כדי להמשיך לפעול כיזם חברתי שיש באפשרותו לעשות שימוש בכל האמצעים, המשאבים ומרחב הפעולה הנדרש, החלטתי לפרוש מתפקידי כחבר כנסת ולחזור ולכהן כיו"ר קרן ג'יי וי פי ויו"ר עמותת "בקהילה"".

בסיום דבריו כתב מרגלית: "אני מאחל הצלחה גדולה ליו"ר המפלגה אבי גבאי ולחבריי בסיעה ובמפלגה. אני רוצה להודות לכל מי שהלך אתי כברת דרך, גם לצוות המסור שלי וגם לאלפי הפעילים, התומכים והחברים. כולכם שותפים שלי להמשך הדרך. ביחד נמשיך את המסע המרגש ברחבי הארץ, בידיעה שאפשר להוביל את המדינה בדרך אחרת ולתת תקווה חדשה לאזרחים בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר