לא מצחיק

המאבק ב"ליצנים" ממשיך: נער בן 13 נעצר

המשטרה עצרה בהרצליה קטין כבן 13, כשמסיכת ליצן לראשו והוא מצויד בסכין. לדבריו התכוון להגיע לפארק העירוני בעקבות הפרסומים בתקשורת סביב הנושא (חדשות משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

אתמול, סמוך לחצות, במהלך פעילות יזומה של המשטרה, הבחינו שוטרים בנער ברח' יוסף נבו בהרצליה.

השוטרים תצפתו על הנער והבחינו כי הוא חובש מסיכת ליצן לראשו. לאחר שעיכבו אותו, הבחינו בסכין בכיסו.

בגרסתו מסר החשוד כי הגיע לפארק בהרצליה בעקבות הפרסומים ברשתות החברתיות וכי הצטייד מראש בסכין שהביא מהבית.

בסיום חקירתו שוחרר החשוד (יליד 2004 מהרצליה) בתנאים מגבילים ובהם מעצר בית. החקירה נמשכת.

כזכור המשטרה הודיעה כי היא מתכוונת לשים קץ לתופעת הליצנים שמסתובבים ברחובות ומפחידים את העוברים והשבים. "מעשים אלו נעשו בהשראת סרטונים וטרנד בינלאומי שצבר תאוצה ברשתות החברתיות. שוטרי משטרת ישראל עיכבו לחקירה נערים רבים שהבהילו אזרחים ברחבי הארץ", נאמר בהודעת המשטרה.

במשטרה אף פרסמו הנחיות כיצד לנהוג, "במצבים אלו יש להתרחק מהמקום ולדווח למשטרה בהקדם. אנו קוראים לבני הנוער שלא לקחת חלק במעשה הפסול שעומד בניגוד לחוק ויתקל באכיפה משטרתית נחושה ובלתי מתפשרת. לצד פעילות השוטרים בשטח, אנו קוראים להורים לוודא כי ילדיהם לא נוטלים חלק בתופעה, העשויה לסבך אותם בפלילים".

במשטרה ביקשו מהציבור שלא לפגוע פיזית בליצנים, "כמו כן, קיים חשש שההלצה תתפרש כאיום ממשי ותגרום לפגיעה באותם נערים, העושים לעתים שימוש באביזרים שונים המדמים כלי תקיפה. אנו קוראים לציבור לא ליטול את החוק לידיים ולא לפגוע באותם בני נוער, שכן, מעשים אלה ברובם המוחלט של המקרים אינם כוללים פגיעה פיזית או רצון לפגוע בגוף או רכוש".

"משטרת ישראל תמשיך לפעול ולא תאפשר פגיעה בציבור, הפחדתו, הטרדתו ושיבוש שגרת חייו. מדובר בהתנהגות חסרת אחריות של בני נוער המטופלת על ידי שוטרינו, ויש בה משום הפרת שלום הציבור ושגרת חייו", נמסר מדוברות המשטרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר