בעקבות פניית יוחנן וייצמן:

אקוניס: בוטלו האירועים בשוק מחנה יהודה

שר המדע אופיר אקוניס נענה במהירות מפתיעה לבקשתו של חבר מועצת עירית ירושלים יוחנן ויצמן והודיע על ביטול האירועים מטעם משרדו בשוק מחנה יהודה בירושלים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)

פעילות מהירה: שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס, שקיבל את מכתבו של יוחנן וייצמן בעניין אירועי שבוע החלל בשוק מחנה יהודה - פעל במהירות. מנכ"ל משרדו, פרץ וזאן, מיהר להוציא הנחיה לביטול כל האירועים שתוכננו להתקיים בשוק בליל הושענא רבא.

בתגובת משרד המדע לוייצמן נאמר כי "סוכנות החלל האמונה על האירועים המדוברים במשרד המדע והטכנולוגיה מודה לכם על תשומת הלב בעניין. בהתאם לכך, וע"פ הוראתו המיידית של מנכל המשרד, האירועים המדוברים מבוטלים".

כזכור, מוקדם יותר דיווחנו כי חבר מועצת העיר ירושלים, יוחנן וייצמן, פנה לשר אקוניס בבקשה כי יפעל לשינוי מיקום אירועי שבוע החלל שתוכננו להתקיים בשוק מחנה יהודה בליל הושענא רבא בשל היותם במסעדות שאינן כשרות ומוכרות חמץ בפסח וכן חלקן ללא רישיון עסק כנדרש.

יוחנן ויצמן, באדיבות המצלם

בתגובה לביטול האירועים אמר וייצמן, כי "בשם תושבי השכונות הסמוכות למחנה יהודה, הוא מבקש לברך ולהוקיר את השר אופיר אקוניס על שנענה לפנייה ועל ההנחיה המיידית שהוציא מנכ"ל משרדו, פרץ וזאן, לביטול אירועי שבוע החלל שתוכננו להתקיים בליל הושענא רבא (10/10/2017), באזור שוק מחנה יהודה בירושלים".

וייצמן הוסיף כי "אין ספק כי להחלטה זו יש השלכות חיוביות מאוד, וכי היא מבהירה באופן ברור ונחרץ כי עסקים שבזים למורשת ישראל ושאינם שומרים על החוק, לא יזכו לעידוד של משרדי הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר