לקראת שמחת תורה

הרבנים הראשיים: "לייחד ההקפה השלישית לשובם של הדר גולדין ואורון שאול"

למעלה משלוש שנים מתייסרות משפחות גולדין ושאול על גורל בניהם שנחטפו במבצע צוק איתן. כעת, הרבנים הראשיים לישראל קוראים לייחד את ההקפה השלישית למענם (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגר"ד לאו והגר"י יוסף (צילום: יעקב כהן)

לקראת חג שמחת תורה, יצאו הרבנים הראשיים לישראל, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, נשיא בית הדין הרבני הגדול, והגאון רבי דוד לאו, נשיא מועצת הרבנות הראשיטת, בקריאה נרגשת לציבור להקדיש את ההקפה השלישית בחג ובהקפות שניות "למען אחינו שמקומם לא נודע... ולהזכיר בתחילת ההקפה שאנו מתפללים ומקווים לשובם בקרוב של אורון שאול והדר גולדין ושאר הנעדרים בישראל".

בימים אלה, לצד המאמצים הממשלתיים להבאתם של הדר ואורון לקבר ישראל, נמצאות משפחות גולדין ושאול במסע ציבורי להעלאת המודעות בקרב הציבור על הצורך בערבות הדדית והחשיבות בהבאת חללי צה"ל שנפלו בקרב, לקבר ישראל.

שמחה גולדין, אביו של הדר גולדין הודה לרבנים הראשיים על היוזמה ואמר: "משפחת גולדין מדגישה את מצוות הבאת לוחם חלל לקבר ישראל, כראש למצוות חסד של אמת אותה מימש משה רבינו כשהביא את יוסף לקבר בישראל, המצווה אותה הדגיש דוד המלך כשדאג לקבור את שאול בארץ ישראל, המצווה שרק אחרי שעושים אותה ניתן לברך את ברכת 'הטוב והמיטיב' שבברכת המזון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר