7 מיליון צפיות

פחד: המטוס הענק החליק על המסלול בעת הנחיתה • צפו

משב רוח חזק היכה במטוס הנוסעים הגדול בעולם - איירבוס A380 - בעת שזה נחת בגרמניה וגרם למטוס להחליק על המסלול, עד שהטייסים הצליחו לייצב אותו • צפו בדרמה (עולם)

(צילום: מתוך ערוץ היוטיוב Cargospotter)

מרטין בוגדן, צילם כבר אלפי נחיתות של מטוסים אבל כזה, הוא עצמו לא זוכר. בסרטון שהעלה לעמוד היוטיוב שלו וגרף יותר מ-7 מיליון צפיות בשלושה ימים, נראה מטוס נוסעים ענק כשהוא מחליק מצד לצד בעת הנחיתה.

מדובר במטוס איירבוס A380 של חברת 'אמירייטס', הנחשב למטוס הנוסעים המסחרי הגדול בעולם עם 500 מושבים, שבמהלך הנחיתה בשדה התעופה בדיסלדורף בגרמניה, ביום חמישי האחרון, החליק מצד לצד עם נגיעת הגלגל הקדמי במסלול הנחיתה בשל משב רוח אדיר שהיכה במטוס הענק.

שניות ספורות לאחר מכן הצליחו הטייסים לייצב את המטוס ולסיים את הנחיתה בשלום.

"צילמתי אלפי נחיתות בשדות תעופה שונים באירופה, אבל הנחיתה הזו הייתה יוצאת דופן וקשה במיוחד", כתב בוגדן לפי ה"דיילי מייל". "אף פעם לא ראיתי כזו תגובה מדהימה של מטוס אחרי הנחיתה. אפשר לראות את הטייס מנסה להתיישר עם המסלול. הסרטון מראה את הכישורים המעולים של הטייסים. אפילו אחרי משב רוח כל כך חזק ולא צפוי, הוא הצליח להתיישר. עבודה מעולה".

דובר מטעם חברת אמירייטס אמר: "הטיסה נחתה בשלום ב-5 באוקטובר, בזמן רוחות חזקות. ביטחון הנוסעים והצוות לא היה בסכנה אף לא לרגע אחד".

(מקור)

הנחיתה
הנחיתה
ההחלקה
ההחלקה
ההתייצבות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר