צפו בביצוע המיוחד

בני פרידמן ואוהד מושקוביץ - "אדרבא תניא"

צמד הזמרים המצליחים ביצעו 'מאשאפ' מיוחד משני הלהיטים הגדולים של יוסי גרין - 'תניא' ו'אדרבא', מתוך המופע המיוחד של ארגון סולם ולעיני 400 צופים (סינגלים וקליפים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילומי סטילס: מאיר לביא צילומי וידאו: אהרלה זנד ושלמה חיים ריבקין)
כוכבי הזמר החסידי בני פרידמן ואוהד מושקוביץ ערכו שלשום (ראשון) הופעה מיוחדת בתוך יקב למען ילדי 'סולם'. במסגרת המופע ביצעו השניים לראשונה את "תניא-אדרבה" שיר המורכב משילוב של שני הלהיטים החסידיים המוכרים, פרי לחנו של יוסי גרין.

בהופעה המיוחדת השתתפו למעלה מ-400 איש, תורמים ותומכים מארה"ב ומאירופה בארגון 'סולם', העושים את ימי הסוכות האלה בירושלים. ההופעה התקיימה בתוך יקבי ברקן בהפקתם של שניאור פליישמן ויוסי פלס.

במהלך המופע שכלל את להיטיהם הידועים של שני הזמרים, "עברי אנוכי", "יש תקווה", "למלך", "ברכת הבנים", ועוד, ריגשה את הנוכחים אחת מילדות 'סולם'. הילדה, אשר עד לפני שנים ספורות כלל לא תקשרה עם סביבתה, הדגימה בפני הנוכחים כיצד כיום היא מסוגלת לתקשר עם הסובבים אותה באמצעות iPad - מה שיאפשר לה להשתלב בגן ילדים רגיל כבר החל מהשנה הבאה, אי"ה.

אסתר ארנסטר, מנכ"לית 'סולם', סיפרה לנוכחים כיצד באמצעות למעלה מ-600 עובדות הארגון מופעלים 15 מרכזים חינוכיים מזה למעלה מ-36 שנה - בהם מתחנכים מאות רבות של ילדים. 'סולם' אף מלווה את הורי הילדים אשר חווים קשיים עצומים נוכח המוגבלויות של ילדיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר