שיקום האסיר

ביבי "עקץ" את דרעי; מלכיאלי דורש את פיטוריו

אריה ביבי, מנכ"ל הרשות לשיקום האסיר, "עקץ" את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי. כעת, דורש ח"כ מיכאלי מלכיאלי את פיטוריו. הרשות: "ביבי שלח התנצלות על הכותרות שיוחסו לו" (בארץ)

השר אריה דרעי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אריה ביבי, מנכ"ל הרשות לשיקום האסיר, "עקץ" במהלך השבת את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, כעת, דורש ח"כ מיכאלי מלכיאלי את פיטוריו.

"השר אריה דרעי הוא דוגמא לשיקום לא מוצלח", אמר ביבי במסגרת אירוע שבתרבות בבאר שבע. ביבי, לשעבר חבר כנסת מטעם 'קדימה' ציין כי "57% מכלל האסירים המשוחררים שבים לכלא, אך אם הם עברו את תוכנית השיקום של הרשות - מספר החוזרים קטן בכמחצית".

ביבי הוסיף ואמר כי "44% מכלל האסירים הם מהאוכלוסייה הערבית, בעוד משקלם בחברה עומד על כ-20%".

בתגובה לדברים, אמר ח"כ מיכאל מלכיאלי(ש"ס) כי "חבר הכנסת לשעבר אריה ביבי שכח את חבריו למפלגת קדימה שישבו מאחורי סורג ובריח, ומתחיל להטיף מוסר".

יפוטר? אריה ביבי (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

מלכיכאלי ציין כי בכוונתו לפנות לגורמים הממונים על אריה ביבי, שר הרווחה חיים כץ ומנכ"ל המשרד אביגדור קפלן, ולדרוש את פיטוריו.

"חמור ביותר שעובד ציבור מתבטא באופן כמו חמור על שר נבחר ציבור בכדי לזכות בכותרות בתקשורת", אמר מלכיאלי. "דבריו החמורים של אריה ביבי על יו"ר ש"ס, שר הפנים הרב אריה דרעי, הם ניסיון פסול להתערב בחקירת משטרה, התערבות חמורה ומקוממת עד כדי זיהום החקירה ולכן הוא צריך להיות מודח מתפקידו מיידית".

מלכיאלי הוסיף ואמר כי "מנציב משטרה לשעבר מצופה להכיר ולכבד את חזקת החפות של כל אזרח. מצופה לתת למשטרה לעשות את עבודתה ולא לנסות לקבוע עבודות דרך התקשורת. לשר דרעי יש את חזקת החפות כמו לכל אזרח. חקירתו עדיין מתנהלת, ובעז"ה יצא ממנה בקרוב חף וזכאי מכל רבב של אשמה".

מדוברות רשות שיקום האסיר נמסר כי "במהלך אירוע שבתרבות בבאר-שבע הציג מנכ"ל הרשות לשיקום האסיר את פעילותה העניפה של הרשות על כל המורכבות והאתגרים הניצבים מולה.

"מנכ"ל הרשות, נשאל מספר פעמים במהלך הראיון אודות שיקומם של 'סלב', אך סירב בתוקף להתייחס באופן פרטני משום מטעמי צנעת הפרט ושמירת סודיות כמתחייב.

"מנכ"ל הרשות שלח התנצלות על הכותרות שיוחסו לו, והסביר, כי כאשר נשאל לחוות דעתו אודות הליך שיקומו של השר אריה דרעי כאסיר, כוונת דבריו היתה שהוא איננו דוגמה להצלחה בשיקום, משום שלא עבר כלל שיקום במסגרת הרשות לשיקום האסיר.

"חשוב לציין כי תגובת המנכ"ל נתנה מבלי להתייחס לכלל נושא החקירות המתנהלות כנגד השר אריה דרעי וע"כ כל ניסיון לקשר בין הדברים יהווה סילוף העובדות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר