רצח ותועד

התחבושת ברגל הפלילה את הרוצח • צפו

שקד דרור מואשם ברצח ישראל מלכה ביריות באשדוד. כעת מתברר כי הרצח תועד במצלמת אבטחה, כך שלמרות שחבש קסדה לראשו - תחבושת גדולה ברגלו, הביאה להסגרתו (ארץ)

(צילום: מצלמת אבטחה)

הפרקליטות הגישה ביום שישי כתב אישום נגד שקד דרור, בן 31 מאשדוד, בגין הרצח של ישראל מלכה, בן 25 מאשדוד, ביריות. כעת מתברר כי מעצרו של שקד התאפשר הודות לתחבושת גדולה שחבש בעת הרצח, שתועד כולו במצלמות האבטחה.

לפי כתב האישום עולה כי בין שקד ומלכה פרץ סכסוך עסקי, בעקבותיו החליט שקד לרצוח את מלכה.

שבועיים קודם לכן הוא מעד במהלך נסיעה על האופנוע ונפצע ברגל ימין כך שנדרש לחבישה ממשוכת, בעקבותיה אף סבל מצליעה קלה אך למרות זאת שקד החליט להוציא לפועל את הרצח.

שקד עקב אחר מלכה בעת שזה נסע ברכב עם קרוב משפחתו. מלכה ישב ליד הנהג, כאשר הגיעו לצומת בני ברית ושדרות ירושלים באשדוד, הם נעמדו ברמזור אדום. שקד ירד מהאופנוע, התקרב לרכב, שלף אקדח וירה במלכה.

הרצח נקלט במצלמות האבטחה של המוקד העירוני בעיריית אשדוד כאשר צפייה בתיעוד הובילה את בלשי ימ"ר לכיש בקלות אל שקד, שלמרות שחבש קסדה לראשו, התחבושת כמו גם הצליעה, ניכרו היטב בצילומים.

הבלשים יצאו לבניין בו מתגורר שקד וראו אותו יוצא ונכנס עם תחבושת לרגלו, שלא הותירה להם ספק כי מדובר ברוצח. בנוסף, שקד אף הותיר D.N.A על האופנוע, על האקדח, על המחסנית ועל הטלפון הסלולרי שאותו השליך לא רחוק מזירת הרצח.

לאחר הרצח שקד היה במנוסה אך לבסוף הסגיר את עצמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר