"אין שם כלום"

דרעי הציע לסגור את התאגיד; כחלון התנגד

יו"ר ש"ס השר דרעי הציע במהלך ישיבת ראשי המפלגות השבועית לסגור את תאגיד השידור הציבורי - כאן, בשל בזבוז כספי ציבור. נתניהו תמך אך השר משה כחלון התנגד (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ישיבת הממשלה, הבוקר (צילום: Alex Kolomoisky, פלאש 90)

יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הציע הבוקר (ראשון) במהלך ישיבת ראשי המפלגות השבועית לסגור את תאגיד השידור הציבורי - כאן, בשל בזבוז כספי ציבור.

ראשי המפלגות הסכימו לנושא למעט שר האוצר משה כחלון שהתנגד וידון על כך עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. לפי גורמים בקואליציה, ההצעה שהעלה דרעי הייתה מתואמת עם נתניהו.

במהלך הישיבה אמר דרעי: "קחו את התאגיד לדוגמה. אנחנו משקיעים 600, 700 או 800 מיליון שקל בשנה ואין שם כלום, 1.5% רייטינג. זו דרך לחסוך".

על פי הדיווח ב-ynet, חלק מהשרים שנכחו בדיון אמרו: "יש בזה היגיון, אבל חבל על רשת ב'".

שר האוצר כחלון הגיב בתחילה בהומור ופנה לדרעי: "אתה מתחיל עכשיו את הקמפיין? תשמור משהו להמשך". לבסוף, כאמור, הוחלט לקיים דיון בין בכירי הממשלה ולהגיע להסכמה.

שר התקשורת איוב קרא צייץ לאחר הישיבה בחשבון הטוויטר שלו כי קיבל את ברכתו של ראש הממשלה לסגירת התאגיד. אך בלשכת רוה"מ הבהירו כי הדברים נאמרו שלא על דעת נתניהו.

כעבור זמן קצר קרא תיקן וכתב: "היו פניות אלי מראשי הקואליציה לסגירת התאגיד הציבורי פניתי לרוה"מ ועם קבלת החלטה סופית בעניין אעדכן בהתאם".

מדוברות ראש הממשלה נמסר בהמשך: "בישיבת ראשי הקואליציה היום העלה השר דרעי הצעה לבחון את סגירת תאגיד השידור כדי למצוא מקורות תקציביים לפרויקטים ממשלתיים. מדובר בחיסכון שנתי של כחצי מיליארד שקלים. רה"מ נתניהו אמר כי יבחן את הנושא יחד עם שר האוצר כחלון, במסגרת דיוני תקציב 2019".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר