בטיסה לבלגיה

נוסעת התמוטטה במטוס מיד לאחר שהמריא - ונפטרה

טרגדיה בטיסה: זמן קצר לאחר שמטוס אל על המריא מנתב"ג בדרכו לבריסל, התמוטטה נוסעת חרדית. המטוס חזר מיד לישראל תוך כדי החייאה בנוסעת - אך מותה נקבע בהמשך (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לידיעה (צילום: מתוך פייסבוק)

מטוס נוסעים שהמריא בשעה האחרונה מנמל התעופה בן גוריון לבריסל, שב לאחר זמן מה בחזרה לישראל, בשל מקרה חירום.

לאחר שמטוס ה-LY333 של חברת אל על המריא, התמוטטה נוסעת חרדית שהיתה עליו, ורופא שהיה על הטיסה מיהר לטפל בה. הנוסעת, כך התברר, הייתה שרויה במצב קשה ביותר.

בשל כך, המטוס שינה את כיוון טיסתו וחזר לישראל, תוך כדי שמתבצעת בנוסעת החייאה אינטנסיבית.

הודעה על כך הועברה כמובן למגדל הפיקוח, ולשדה התעופה הוזעקה ניידת טיפול נמרץ כדי להמשיך את הטיפול בה ולפנותה לבית החולים בהקדם - אך שם בהמשך נקבע מותה.

האמבולנס ממתין להורדת האישה מהמטוס (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מדוברות 'הצלה כפר חב"ד' נמסר: "אישה כבת 75 התמוטטה במטוס אל-על שהיה בדרכו לחו"ל ואיבדה את הכרתה. צוות המטוס החל בהחייאה והמטוס שב לנחיתה בנמל-התעופה בן-גוריון. צוות טיפול-נמרץ של מד"א 'איילון' יחד עם פרמדיק 'מד"א - הצלה כפר חב"ד והמושבים' משל גלבשטיין, המשיכו בהחייאה מתקדמת שבסיומה פונתה האישה לבית הרפואה ע"ש 'יצחק שמיר' בצריפין כשמצבה קשה".

מבית החולים אסף הרופא נמסר: "תיירת בת 88 מבלגיה שקיבלה התקף לב בסמוך להמראה מנתב"ג, וטופלה במשך למעלה מ-40 דקות במטוס עד הנחיתה בנתב"ג חזרה, הגיע לפני זמן קצר לחדר הטראומה במרכז הרפואי. מצבה היה קשה מאוד, היא הורדמה, הונשמה והרופאים נאבקו על חייה - אך למרות מאמציהם היא נפטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר