המזוודות מתעכבות

עיכובים בנתב"ג בשל מחאת עובדים זמניים

250 עובדים זמניים של רשות שדות התעופה שובתים ביומיים האחרונים לאחר שקיבלו מכתבי שימוע לפני פיטורים. העובדים החליטו שלא להגיע לעבודה ממנו יפוטרו בכל מקרה (כלכלה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מחכים למזוודות, אילוסטרציה, ארכיון (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

בנמל התעופה בן גוריון ישנם גם הבוקר (ב') עיכובים בהמראות בשל מחאת עובדים, שלא התייצבו למשמרת הלילה בעקבות קבלת מכתבי שימוע לפני פיטורים. לפחות 10 טיסות מעוכבות בשלב הזה הבוקר.

אמש נרשמו עיכובים של כ-40 דקות בממוצע. בימים האחרונים שלחה ההנהלה מכתבי שימוע לפני פיטורים לכ-250 עובדי מחלקות מיון מזוודות, שינוע מזוודות ומחלקת לוגיסטיקת 747, שגויסו לתגבור בעונת החגים העמוסה. כעשרות עובדים שקיבלו מכתבי שימוע החליטו שלא להופיע לעבודה, וכתוצאה מכך נרשמו עיכובים בלוח הטיסות - בעיקר בכל הקשור להעלאת המזוודות למטוסים.

יו"ר עובדי רשות שדות התעופה, פנחס עידן, הסביר בשיחה עם ynet: "נגמרה עונת הקיץ וחלק מהעובדים שקיבלו מכתבי שימוע לפני פיטורים החליטו לא להגיע למשמרת לילה. זה רק בגלל ההנהלה. אנחנו מדברים על 300-250 עובדים עונתיים. ההנהלה עושה טעות. זה עניין שלה, היא מחליטה - וזו המשמעות של ההחלטה שלה".

עידן הוסיף: "העבודה מתבצעת רגיל, אבל יש מחסור בעובדים ולכן יש עיכובים, כי אין אנשים. אנשים אומרים 'עבדנו כל הקיץ קשה מאוד כמו חמורים ואחרי שקיבלנו מכתבי שימוע, למה לנו להמשיך לעבוד ככה?' יש הרבה עבודה, אבל אנשים מתוסכלים. הכול קורה אך ורק בגלל שאנשים שאומרים להם שהם מפוטרים החליטו לא להגיע לעבוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר