מכה לרדיו • פרסום ראשון

הראשון לציון דרש בפתח השיעור: להוציא את 'קול ברמה'

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף הגיע למסור שיעור בליל הושענא רבה בבית וגן, כשעלה על הבמה הבחין במיקרופונים של 'קול ברמה' וסרב להתחיל את השיעור עד שהם הוצאו • כל הפרטים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מתוך השידור חי שהתקיים ביוטיוב)

פרסום ראשון • המאבק נגד 'קול ברמה': הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף סרב להעביר שיעור שישודר בשידור חי ברדיו 'קול ברמה', כך נודע ל"כיכר השבת".

הגר"י יוסף, שבעבר שיעורו הועבר ב'קול ברמה' ולאחר מכן עבר ל'קול חי' לא לפני שהתבטא קשות נגד הרדיו, הגיע למסור שיעור חיזוק בליל הושענא רבה בבית המדרש 'אשרי האיש' שבראשות הגאון רבי יוסף בן פורת.

עם כניסתו של הרב הראשי לאולם בית הכסת, הוא הבחין שני מיקרופונים עליהם סמל רדיו 'קול ברמה', הרב שאל את אחד מעוזריו "איזה 'קול' זה", כשנאמר לו שמדובר ב'קול ברמה', הרב ביקש להוריד את המיקרופונים.

"אני לא מדבר ב'קול ברמה'" אמר הרב יצחק יוסף, והתעקש שהמיקרופונים יוסרו מהבימה, "תוציא את קול ברמה מפה, תוציא - תוציא".

אחד מעובדי 'קול ברמה' הוריד את קוביית הרדיו מהמיקרופון והחזיר את המיקרופון למקום בו מסר הרב את שיעור. הראשון לציון חזר שוב ואמר: "ביקשתי להוציא את זה, נכון?".

כך גם השלטים שהונחו על הבמה עם סמל "שידור חי" של הרדיו הוסרו.

כזכור, לפני כשנתיים, ברגעי שיא המאבק ב'קול ברמה', הגיעו נציגי הרדיו להעביר את שיעורו השבועי של הראשון לציון מבית הכנסת 'היזדים' בירושלים. במקום פרצה מהומה בין תלמידי הרב לנציגי הרדיו.

במהלך המהומה נשמע הרב הראשי מתבטא: "שנה שלימה לא העבירו את השידור, ועכשיו באו להפריע. קול ברמה, רשעים מרושעים. זה תורה דרבים, שנה שלימה לא העבירו את השיעור שלי, החרימו את השיעור שלי שנה שלימה, עכשיו באים? איזו חוצפה - איזו חוצפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר