בשל דיווח על כתב אישום

ח"כ מלכיאלי: התאגיד נוקמים באריה דרעי

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי תקף בחריפות את אנשי התאגיד וטען כי הוא מנהל מסע נקמה כנגד השר אריה דרעי בשל רצונו לסגור את 'כאן' כדי לחסוך מיליוני שקלים (חדשות בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מוטי גילת (צילום: ישראל היום)

הפרשן מוטי גילת דיווח אמש (ראשון) במהדורה המרכזית של 'כאן' כי במשטרה נוטים להמליץ על כתב אישום בעבירות מרמה נגד שר הפנים אריה דרעי, רעייתו יפה ואחיו שלמה. ח"כ מיכאל מלכיאלי טוען כי מדובר בנקמה על ההתבטאות של דרעי כי יש לסגור את 'כאן' מלבד רשת ב' בכדי לחסוך מאות מיליונים.

לדבריו: "אם היתה צריכה להיות הוכחה נוספת למניעים הזרים, האישיים והלא עניינים שבו פועל תאגיד השידור הציבורי, הגיע ביממה האחרונה מסע הנקמה שמנהל התאגיד נגד השר אריה דרעי והוכיח זאת".

"כמה שעות לאחר פירסום דבריו של השר דרעי" כתב מלכאלי" "אמש במהדורה המרכזית של ערוץ 1, התייצב מרדכי גילת שמנהל מרדף אובססיבי שנמשך עשרות שנים נגד השר דרעי, ו'בישר' לצופים כי בקרוב יוגש כתב אישום נגד השר דרעי, רעייתו ואחיו. הידיעה שודרה במהלך הערב והבוקר גם בשידור הטלוויזיה וגם הרדיו של התאגיד תוך שגילת, מגדף ומשמיץ קשות את דרעי".

מלכיאלי תקף ואמר: "מדובר ברשות שידור ציבורית שכאמור ממומנת על חשבון משלם המיסים בסך 700 מיליון שקלים. זו לא תחנת טלויזיה ורדיו פרטיים. לא יעלה על הדעת ששידורי תחנה ציבורית ישמשו במה לנקמה וסגירת חשבונות עם נבחר ציבור, שר בממשלה ויו"ר מפלגה, שמעלה הצעה שאינה מוצאת חן בעיני עובדי התאגיד".

"לא לשם כך הוקם תאגיד השידור הציבורי. ולכן הדרישה לפעול לסגירתו של התאגיד מקבלת היום משנה תוקף" סיים את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר