השחקנית היהודייה שיבחה את הצניעות והותקפה

בצל פרשה חמורה שמסעירה את תעשיית הקולנוע והסרטים בארה"ב, פרסמה השחקנית היהודיה מים ביאליק מאמר בו סיפרה כיצד לבוש צנוע מגן עליה - וספגה מתקפה ברשת (מאמע)

ג'ודי לוין גרוס | כיכר השבת |
מים ביאליק. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

בצל פרשה חמורה שמסעירה את תעשיית הקולנוע והסרטים בארה"ב ובה מעורב לכאורה מפיק העל הארווי ויינשטיין, פרסמה השחקנית היהודיה מים ביאליק מאמר מיוחד ב"ניו יורק טיימס" שעסק בשבח הצניעות עליה היא משתדלת להקפיד וכיצד הדבר מגן עליה. בתגובה, ספגה ביאליק מתקפה ברשתות החברתיות מצד גולשות וגולשים זועמים.

המאמר שזכה לכותרת "להיות פמיניסטית בעולם של הארווי ויינשטיין", הגיע בעקבות הפרסומים והחשד כי ויינשטיין התנהג בצורה בלתי הולמת בעשרות מקרים כלפי נשים - פרשייה שמסעירה בשבועות האחרונים את התעשייה.

ביאליק בת ה-41, כתבה כי "כשחקנית אני מקבלת מידי יום החלטות שאני רואה בהן החלטות חכמות שמגינות עלי..." היא פירטה כי "היא מתלבשת בצניעות, וכי כמדיניות היא לא מנהלת עם גברים שיחות שיכולות להוביל למקומות בעייתיים.

אלא שהדברים של ביאליק הרגיזו את הקהילה הפמיניסטית, שרואה בצניעות כ"כניעה", וגולשים וגולשות רבים ורבות תקפו את ביאליק בחריפות תוך שהם מאשימים אותה כי האשימה נשים שלא נהגו בצניעות ונפגעו.

על פי הדיווח ב-JTA, ביאליק טענה כי דבריה לגבי הישרדותה כאישה בהוליווד הוצאו מהקשרם על ידי הגולשים והמגיבים. היא צפויה לקיים שידור "פייסבוק לייב" בשיתוף בניו יורק טיימס, בו תבהיר כי לא התכוונה להאשים את הקורבנות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית