זעזוע בארה"ב

150 ק"ג של רוע מחצו למוות ילדה בת 9

באכזריות בלתי נתפסת מחצה אשה בעלת משקל חורג ילדה בת תשע שבמשך 12 דקות התחננה על נפשה. הרוצחת השתחררה בערבות כספית ושותפיה נשארו במעצר (חדשות)

ורוניקה גרין פוסיי (צילום: מתוך פייסבוק)

המקרה המזעזע אירע בארצות הברית בעיר נסקולה בשבת האחרונה. כוחות הצלה וביטחון הוזעקו לבית שם חיכתה להם ורוניקה גרין פוסיי שסיפרה להם שישבה על דריקה לינדסיי בת ה-9 כעונש על "איבוד שליטה". הקשר המשפחתי בין הרוצחת לילדה הקטנה לא ברור ובנוגע אליו ישנם דיווחים שונים.

על פי הדיווחים בסוכנויות הידיעות, באירוע מואשמים שני בוגרים נוספים בחשד שקשורים לאירוע המזעזע - גרייס ג'ואן סמית בת ה-69 וג'יימס אדמונד סמית מואשמים כי הם אלו שהזמינו את פוסיי לביתם במטרה להעניש את הילדה.

על פי עדותם, בתחילה היכתה פוסיי את הילדה בצינור מתכת ובסרגל עשוי ברזל שגרם לילדה להימלט עד לספה שם התיישבה עליה פוסיי השוקלת 150 ק"ג במשך 10 דק' שלאחריהן צעקה הילדה שהיא לא מצליחה לנשום, פוסיי ישבה עליה עוד שתי דקות ואז קמה וגילתה שהילדה לא מגיבה, היא החלה בביצוע פעולות מצילות חיים והזמינה את כוחות ההצלה שקבעו את מותה במקום.

מזכיר המחלקה לענייני ילדים ומשפחה באיזור מייק קרול, כינה את מותה של הילדה "מזעזע". והבטיח כי הרשות שבראשה הוא עומד תשתף פעולה עם משרד השריף בכדי להגיע למיצוי הדין עם האחראים. פוסיי שוחררה אתמול בערבות של 125 אלף דולר, בעוד גרייס וג'יימס סמית נותרו במעצר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר