עד ראייה משחזר

הרכב התהפך 3 פעמים: "ניצלנו - בזכות התפילה בנץ בקבר האמוראים"

תושב י-ם שהגיע בחול המועד סוכות לביקור בטבריה השתתף בתפילה בנץ החמה בקבר האמוראים, ושעות לאחר מכן ניצל הוא ומשפחתו מתאונה קשה. "הנס -בזכות התפילה" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
זירת ההתהפכות לצד חצר קברי האמוראים (צילום: באדיבות המצלם)

"התפילה בנץ בקבר האמוראים הצילה אותי": אחרי שנים ארוכות בהן היו שוממים מבחינה רוחנית, במהלך עשרת ימי תשובה נפתח מניין לתפילת שחרית בנץ החמה בקברי האמוראים בטבריה בשילוב עם הכנסת ספר תורה. בימים האחרונים מופץ בקרב תושבי האזור סיפורו של אברך ירושלמי לפיו חייו ניצלו בזכות תפילה במקום.

עד הראייה משחזר (באדיבות המצלם)

המקובל הרב דב קוק, שעודד את התפילה בנץ במתחם, הגיע למקום ואמר כי "מי שיתפלל נץ במקום קדוש זה, לא יפסוק לחייך ולשמוח באותו היום", זאת לדבריו "בזכות רבי ברונא שלא פסק פיו מצחוק ושמחה במשך כל היום על שזכה להתפלל בנץ".

"במהלך ימי חול המועד סוכות" מספרים בקהילה, "הגיע ו' תושב ירושלים ומתלמידיו של המקובל הרב דב קוק, לביקור אצל בני משפחתו בטבריה והסתפק היכן להתפלל בנץ. לבסוף החליט ללכת ולהתפלל בקבר האמוראים זאת מחמת דבריו של הרב".

זירת ההתהפכות (באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)
(באדיבות המצלם)

"בערב חזר עם משפחתו, ובנסיעתם בכביש 6 ההגה הפסיק להגיב והרכב התחיל להסתובב בכביש עד שנכנס בקיר ונפל לתהום, כשהרכב מתהפך שלוש פעמים".

"הנוסעים שנסעו אחרי הרכב בכביש 6, סיפרו כי היו בטוחים שאין ניצולים כלל מתאונה כה קשה ואף כוחות ההצלה שהגיעו למקום התפלאו כיצד יצאו כל בני המשפחה כשהם בריאים ושלמים מן הרכב". ו' תלה את הנס בתפילה בנץ בקבר האמוראים, ובמהלך החג נעמד והודה לבורא עולם כשהוא אומר את תפילת "נשמת כל חי".

הרב קוק מתייחס לנס (באדיבות המצלם)

היום (שלישי) סיפר הרב קוק את סיפור הנס הגדול הזה, וחזר על ברכתו ש"מי שיתפלל בנץ בקבר האמוראים לא יפסוק פיו מלחייך כל היום וכל השנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר