בדרך לזירה

לוד: גבר נרצח, בני משפחתו נפצעו בתאונה

איסמעיל אזברגה, נורה למוות ברחוב בן יהודה בעיר. שלושה מבני משפחתו שקיבלו דיווח על הירי נסעו במהירות לזירה, פרצו מחסום ונפגעו מרכבת - אחד מהם נפצע קשה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: יאיר שגיא, ynet)

ההתנקשות הסתיימה בתאונה: איסמעיל אזברגה, תושב לוד בן 46, נורה למוות אמש (שלישי) ברחוב בן יהודה בעיר. שלושה מבני משפחתו שקיבלו דיווח על הירי נסעו במהירות לזירה, בדרך פרצו מחסום ונפגעו מרכבת - אחד מהם נפצע קשה ושניים בינוני.

הירי בוצע בסביבות השעה 20:30 אמש, צוותי מד"א שהגיעו לזירה פינו את הירוי במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא שם קבעו הרופאים את מותו.

רגע התאונה (צילום: מתוך ynet)

אורן קיינר ורפי פרג'ון, פרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם פצעי ירי בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים אסף הרופא כשמצבו אנוש".

בשעה 20:45, זמן קצר לאחר הירי התקבל דיווח על רכב מסחרי שנפגע מרכבת בלוד. מהמקום פונה בן 23 במצב קשה וכן שני פצועים במצב בינוני, בני 22 ו-32.

חקירה ראשונית של המשטרה העלתה כי נוסעי הרכב המסחרי היו בדרכם לזירת הירי בו נרצח קרוב משפחתם, במהלך הנסיעה פרצו מחסום ונפגעו מהרכבת.

זירת הרצח (צילום: יאיר שגיא, ynet)

מנדי שפירו חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה באופנוע החירום של איחוד הצלה נתקלתי בזירת תאונה קשה עם מעורבות רכבת ורכב הסעות. יחד עם חובשים נוספים שגרים בסמיכות למקום הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים. התאונה אירעה בסמוך לביתי על פסי הרכבת בסמוך לרחוב דרכי משה בלוד".

ישי ראוכברגר, פרמדיק מד"א, סיפר: "במקום הייתה המולה גדולה. הבחנו על מפגש המסילה ברכב מסחרי מעוך שבתוכו נלכדו שלושה נוסעים. בסיוע אנשים שהיו במקום חילצנו את הפצועים מהרכב והעלינו אותם לאחד מקרונות הרכבת, שם ביצענו מיון ראשוני והענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים. בתוך זמן קצר העלינו אותם לניידות לטיפיל נמרץ ופינינו אותם לבתי החולים".

ברכבת ישראל אמרו כי "רכב שניסה לחצות מפגש כביש מסילה שלא כחוק ובניגוד לאמצעי הזהירות סמוך ללוד נפגע מרכבת חולפת". עוד נמסר כי "הרכבות מדרום יסיימו את נסיעתן בתחנת לוד ומצפון בתחנת תל אביב ההגנה. לתחנות הללו הוזמנו אוטובוסים למען הנוסעים".

יצוין כי בעוד צוותי מד"א טיפלו בזירת הירי ובזירת התאונה, נופצו שמשותיהם של אמבולנס ושל ניידת טיפול נמרץ. במד"א טוענים כי בני משפחתו של הגבר שנורה ניפצו את השמשות. "אנחנו רואים זאת בחומרה רבה ומצפים ממשטרת ישראל למצות את הדין עם המבצעים האלימים", אמרו במד"א.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר