התרגשות במודיעין עילית

בני התורה סיימו מסכת טהרות עם מרן שר התורה. צפו

למעלה מרבבת אברכים ובני ישיבות השתתפו בכינוס מיוחד לרגל סיום מסכת טהרות שנלמד בבין הזמנים במודיעין עילית • באורח נדיר מרן הגר"ח קנייבסקי השתתף במעמד • צפו (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוד זר; וידאו: באדיבות המצלם)

למעלה מרבבת אברכים ותלמידי ישיבות השתתפו אמש (שלישי) בכינוס מיוחד לרגל סיום מסכת טהרות שהתקיים בעיר מודיעין עלית בראשותם של גדולי ישראל.

הסיום נערך על-ידי אלפי תלמידי ישיבות ואברכים שבהוראת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי עמלו בימי בין הזמנים על לימוד מסכת טהרות. "מה רבה התועלת להרגיל צעירים ללימוד זרעים וטהרות", התבטא שר התורה.

התרגשות גדולה נרשמה בשעה שנודע לציבור המשתתפים דבר בואו ההיסטורי של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, הממעט לצאת מביתו שבבני ברק אל מחוץ לעיר, אולם למען כבוד התורה ולומדיה הטריח עצמו במיוחד והגיע להשתתף במעמד התורני.

במעד הובאה ברכתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שאיחל לבחורים "ברכה והצלחה בלימודם ובזכות לימוד הלכות טהרה יזכו להתמיד בלימודים ולעלות בתורה ויראת שמים".

דברים נרגשים נשאו הגאון רבי דב לנדו ראש ישיבת סלבודקא, הגאון רבי משה הלל הירש ראש ישיבת סלבודקא והגאון רבי דוד כהן ראש ישיבת חברון שנאמו על מעלת השקיעות וההתמדה בלימוד התורה.

יצויין כי לצד המשמעות התורנית של הכינוס, הרי שקיימת אמירה משמעותית גם מבחינה ציבורית ופוליטית בעצם בואו של מרן שר התורה אל העיר לחזק את ראש העיר יעקב גוטרמן שיזם את האירוע - בפרט על רקע העובדה שבעוד כשנה יתקיימו הבחירות המוניציפאליות ברשויות המקומיות וגורמים פוליטיים רואים בביקור, תמיכה של מרן הגר"ח בהמשך כהונתו של גוטרמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר