נפגש עם דרעי

התפקידים שהוצעו לגואטה: מועמד באלעד ומנכ"ל ש"ס

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הציע לח"כ לשעבר יגאל גואטה להיות מועמד ש"ס לתפקיד ראש עיריית אלעד או את תפקיד מנכ"ל ש"ס במקומו של חיים ביטון. גואטה סירב להצעות • פרסום ראשון (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יגאל גואטה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בסוף השבוע שעבר הגיע ח"כ לשעבר יגאל גואטה לפגישה בארבע עיניים עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, ימים ארוכים לאחר שהתפטר מתפקידו בכנסת. הפגישה התקיימה בלשכת השר דרעי במשרד הפריפריה בשכונת גבעת שאול, ונמשכה למעלה משלוש שעות.

מאז ההתפטרות ועד הפגישה, כמעט ולא היה קשר בין השניים. בפגישה שוחחו השניים על מה שאירע והנסיבות שהובילו להתפטרות.

ל"כיכר השבת" נודע כי במהלך הפגישה הארוכה בין דרעי לגואטה, הציע הראשון מספר הצעות לח"כ המתפטר במטרה להשאירו בש"ס. בין היתר הציע דרעי לגואטה את התפקידים הבאים: מועמד ש"ס לראשות עיריית אלעד - בעבר שימש גואטה כמנכ"ל העירייה, ותפקיד מנכ"ל ש"ס במקומו של חיים ביטון - גואטה שימש עד התפטרותו כמזכ"ל ש"ס ומי שהיה אחראי על הנושא המוניציפלי.

אריה דרעי מתייחס לפרשת גואטה

על פי הפרטים שהגיעו ל"כיכר השבת", גואטה הגיב לדרעי כי אינו מעוניין לשמש בכל תפקיד רשמי בתנועת ש"ס, ומבחינתו הוא סיים את הפרק הפוליטי בחייו. עם זאת, הוא הדגיש כי לא ייצא נגד התנועה ואף ינסה לעזור לה, אך איננו מעוניין בתפקיד רשמי בש"ס.

כזכור, בראיון חג מיוחד ל"כיכר השבת" התבטא השר אריה דרעי באשר ליחסיו עם גואטה לאחר ההתפטרות: "אנחנו נשב. כפי שאמרתי במכתב שהוא שלח לי, אני אדאג לנצל את כל כישרונותיו, לא רק בכנסת. הוא נשאר בש"ס".

מלשכת השר אריה דרעי נמסר ל"כיכר השבת": "השר לא מגיב לשיחות אישיות פרטיות". ח"כ יגאל גואטה סירב להגיב. בסביבת השר דרעי אמרו לגבי פרסום תפקיד המנכ"ל: "לא היה ולא נברא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר