מחיר הנשיאות

שנה לא קלה: טראמפ צונח בדירוג עשירי ארצות הברית

הנשיא ה-45 של ארצות הברית, דונלד טראמפ, צונח למקום ה-248 ברשימת עשירי ארה"ב של מגזין פורבס, כך על פי ניתוח חדש שפורסם. בין הסיבות: מסע הבחירות, תביעה יקרה וירידת הערך בנדל"ן שלו (חדשות)

דונלד טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

הנשיא ה-45 של ארצות הברית, דונלד טראמפ, צונח בדירוג האנשים העשירים בארצות הברית - כך עולה מניתוח של מגזין פורבס שמתפרסם השבוע.

על פי הניתוח, שוק הנדל"ן הלא פשוט בניו יורק, כמו גם ההתמודדות היקרה לנשיאות, היו בין הגורמים להידרדרות ברמת העושר של טראמפ. כעת מוערך שוויו טראמפ על פי פורבס בכ-3.1 מיליארד דולר, זאת לעומת 3.7 מיליארד דולר בשנה הקודמת.

פורבס מדווח כי טראמפ זז למקום ה-248 ברשימת עשירי ארה"ב, זאת לעומת 2016, אז הוצב במקום ה-156. בשנה האחרונה רשם טראמפ ירידה של קרוב ל-600 מיליון דולרים בשוויו, כך נטען, כ-400 מיליון דולר מהם בעקבות ירידת ערכי נכסי הנדל"ן של טראמפ.

ברכת טראמפ לראש השנה היהודית (הבית הלבן)

בנוסף, הנשיא הוציא 66 מיליון דולר על קמפיין הבחירות שלו ו-25 מיליון דולר נוספים בכדי ליישב תביעה יקרה. כתוצאה מכך כאמור, צנח הנשיא טראמם ב-92 מקומות ברשימת האנשים העשירים ביותר בארצות הברית של פורבס.

יצויין כי שווי הונו של טראמפ שנוי במחלוקת. הוא עצמו טען בעבר כי הוא שווה 10 מיליארד דולרים, אולם הצהרת הון שהגיש לקראת הבחירות בארצות הברית והציגה אמנם נתונים מבלבלים, חשפה לכאורה כי שוויו האמיתי נמוך בהרבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר