זהבה גלאון הגישה את התפטרותה מהכנסת

יו"ר מרצ זהבה גלאון באה לביתו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין והגישה לו את מכתב ההתפטרות מהכנסת. אדלשטיין אמר כי הוא מעריך את נחישותה ושנשארה עקבית בתפישותיה (בארץ)

גלאון ואדלשטיין, הבוקר (צילום: באדיבות המצלם)

יו"ר מרצ זהבה גלאון באה הבוקר (חמישי) לביתו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין והגישה לו את מכתב ההתפטרות מהכנסת.

אדלשטיין אמר לגלאון שעל אף התהום הפעורה ביניהם בנושאים רבים הוא תמיד העריך את נחישותה ואת העובדה שנשארה עקבית בתפישותיה, גם אם לא היו פופולריות.

גלאון הבהירה אתמול כי היא מתפטרת מהכנסת על מנת להקדיש את כוחה לתפקידה כיו"ר מרצ וכדי לשנות את שיטת הבחירות לפריימריז פתוחים.

לדבריה היא הגיעה להבנה שעליה לעבוד במשרה מלאה כיו"ר המפלגה ולהשקיע את כל זמנה במאבק להגדלת כוחה של המפלגה באמצעות פתיחת השורות לקהלים חדשים.

במכתב לחברי המפלגה כתבה: "מרצ לא יכולה להתקיים כמועדון סגור שמתעלם מכם - המצביעים והתומכים שלה - וחוסם את האפשרות של כוחות נוספים לקחת חלק במאבק שלנו להזרים דם חדש בשמאל".

עוד כתבה גלאון: "אני אוהבת את הכנסת, אבל את מרצ אני אוהבת יותר, ואני יודעת שאם מרצ לא תיפתח - מרצ לא תהיה. לשמאל יש קהל רחב וגדול בהרבה ממספר האנשים שהצביעו למרצ. כדי לממש את הפוטנציאל הזה על מרצ להשתנות. אני משוכנעת שההתפטרות שלי מהכנסת תאפשר לי כיו"ר מרצ להתרכז בקידום 'פריימריז פתוחים' והפיכת מרצ לבית גדול ומכיל לכל מי שמאמינים בערכים שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר